dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Gimeno de Sande, Marta | |
dc.date.accessioned | 2024-06-25T07:49:26Z | |
dc.date.available | 2024-06-25T07:49:26Z | |
dc.date.created | 2023-05-09 | |
dc.date.issued | 2023-05-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8040 | |
dc.description | Curs 2022-2023 | es |
dc.description.abstract | El treball que es presenta a continuació, consisteix en una recerca sobre la
documentació pedagògica en un centre d’Educació Infantil, en concret en l’etapa 3-6. La
recerca és qualitativa i es basa en el paradigma interpretatiu, ja que durant la
investigació es pretén conèixer i analitzar un procés de documentació pedagògica real,
tot reflexionant sobre la importància d’aquesta eina pedagògica. Per tant, és tracta d’un
estudi de cas que té com a finalitat aprofundir i investigar sobre la utilització i la relació
que tenen les tutores envers l’eina investigada. Així mateix, a través del marc teòric i
pràctic del treball, s’ha portat a terme un anàlisi profund a partir de les dades recollides
a l’escola i la teoria dels autors escollits.
Paraules clau: documentació pedagògica, etapa 3-6, observació, reflexió. | es |
dc.description.abstract | Abstract.
The work presented below consists of a research on pedagogical documentation in an
Early Childhood Education center, specifically in the 3-6 stage. The research is
qualitative and is based on the interpretative paradigm, since during the research it is
intended to know and analyze the actual pedagogical documentation process in the
selected classrooms, reflecting on the importance of this pedagogical tool. Therefore, it
is a case study that aims to deepen and investigate the use and the relationship that the
tutors of the school have with the investigated tool. Moreover, through the theoretical
framework and the practical part of the work, a deep analysis has been carried out based
on the data collected in the school and the theory of the chosen authors.
Key words: pedagogical documentation, stage 3-6, observation, reflection. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 62 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Documentació -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Infants -- Aprenentatge | es |
dc.title | La documentació pedagògica a l'etapa 3-6 de l'Escola Lledoner | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |