Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorNieto Fonfria, Raúl
dc.date.accessioned2024-12-09T11:18:18Z
dc.date.available2024-12-09T11:18:18Z
dc.date.created2024-01-30
dc.date.issued2024-01-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8231
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractResum La present investigació proposa profunditzar en la relació alumne-professor pel que fa al respecte a l'autoritat docent en l'àmbit de l'educació secundària (ESO). A través de la literatura al voltant d'aquest tema, la recollida de dades d'investigacions d'altres autors i la recollida de dades fruit de la recerca duta a terme en aquest treball es planteja l'objectiu d'identificar les característiques i actituds dels professors que els mateixos docents i els alumnes consideren rellevants perquè es respecti l'autoritat del professor en l'exercici de la docència. Paraules clau: Autoritat, alumne, professor, educació secundària, ESO, adolescènciaes
dc.description.abstractLa presente investigación propone profundizar en la relación alumno-profesor por lo que respecta a la autoridad docente en el ámbito de la educación secundaria (ESO). A través de la literatura en torno de este tema, la recogida de datos de investigaciones de otros autores i la recogida de datos fruto de la investigación llevada a cabo en este trabajo se plantea el objetivo de identificar las características y actitudes de los professores que los mismos profesores i alumnos consideran relevantes para que se respete la autoridad del profesor en el ejercicio de la docencia. Palabras clave: Autoridad, alumno, professor, educación secundaria, ESO, adolescenciaes
dc.description.abstractThis research proposes to delve deeper into the student-teacher relationship with regard to teaching authority in the field of secondary education (ESO). Through the literature on this topic, the collection of data from research by other authors and the collection of data resulting from the research carried out in this work, the objective of identifying the characteristics and attitudes of the teachers who Teachers and students themselves consider it relevant for the teacher's authority to be respected in the exercise of teaching. Keywords: Authority, student, teacher, secondary education, ESO, adolescencees
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent101 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMestres i alumneses
dc.subject.otherEducació secundàriaes
dc.titleAutoritat docent: característiques i actituds del professorat de secundària que afavoreixen el respecte a la seva autoritates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Mercè Carrera Peruga
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint