Mostrar el registro sencillo del ítem
Matemàtiques emergents a la primera infància: Interpretació de les accions matemàtiques a partir del joc, l’experimentació i la manipulació, en infants de 2 a 3 anys
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Carrasco Sanchez, Ivette | |
dc.date.accessioned | 2024-12-16T11:33:01Z | |
dc.date.available | 2024-12-16T11:33:01Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8273 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | En aquesta investigació es pretén observar, identificar, interpretar i analitzar les accions matemàtiques d’infants de 2 a 3 anys, que sorgeixen durant les propostes de joc, d'experimentació i de manipulació. Entendre aquestes accions és crucial per comprendre el desenvolupament cognitiu i promoure un aprenentatge matemàtic efectiu a l'etapa 0-3. L'escola i els docents exerceixen un paper clau en proporcionar situacions d'aprenentatge propícies perquè sorgeixin accions matemàtiques emergents. Amb aquest enfocament, la recerca busca contribuir a l'enteniment de les accions matemàtiques que emergeixen quan els infants interactuen amb el món que els envolta, i com la destresa de l'educadora en identificar i comprendre aquestes accions, pot enriquir significativament aquest procés. | es |
dc.description.abstract | This research aims to observe, identify, interpret and analyze the mathematical actions of children from 2 to 3 years that arise during game proposals, experimentation and manipulation. Understanding these actions is crucial to understanding cognitive development and promoting effective math learning at stage 0-3. Schools and teachers play a key role in providing learning situations conducive to emerging mathematical actions. With this approach, the research seeks to contribute to the understanding of the mathematical actions that emerge when children interact with the world around them, and as the skill of the educator in identifying and understanding these actions, can significantly enrich this process. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 125 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Matemàtica | es |
dc.subject.other | Infants -- Aprenentatge | es |
dc.title | Matemàtiques emergents a la primera infància: Interpretació de les accions matemàtiques a partir del joc, l’experimentació i la manipulació, en infants de 2 a 3 anys | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |