Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorCarrasco Sanchez, Ivette
dc.date.accessioned2024-12-16T11:33:01Z
dc.date.available2024-12-16T11:33:01Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8273
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEn aquesta investigació es pretén observar, identificar, interpretar i analitzar les accions matemàtiques d’infants de 2 a 3 anys, que sorgeixen durant les propostes de joc, d'experimentació i de manipulació. Entendre aquestes accions és crucial per comprendre el desenvolupament cognitiu i promoure un aprenentatge matemàtic efectiu a l'etapa 0-3. L'escola i els docents exerceixen un paper clau en proporcionar situacions d'aprenentatge propícies perquè sorgeixin accions matemàtiques emergents. Amb aquest enfocament, la recerca busca contribuir a l'enteniment de les accions matemàtiques que emergeixen quan els infants interactuen amb el món que els envolta, i com la destresa de l'educadora en identificar i comprendre aquestes accions, pot enriquir significativament aquest procés.es
dc.description.abstractThis research aims to observe, identify, interpret and analyze the mathematical actions of children from 2 to 3 years that arise during game proposals, experimentation and manipulation. Understanding these actions is crucial to understanding cognitive development and promoting effective math learning at stage 0-3. Schools and teachers play a key role in providing learning situations conducive to emerging mathematical actions. With this approach, the research seeks to contribute to the understanding of the mathematical actions that emerge when children interact with the world around them, and as the skill of the educator in identifying and understanding these actions, can significantly enrich this process.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent125 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMatemàticaes
dc.subject.otherInfants -- Aprenentatgees
dc.titleMatemàtiques emergents a la primera infància: Interpretació de les accions matemàtiques a partir del joc, l’experimentació i la manipulació, en infants de 2 a 3 anyses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint