Mostra el registre parcial de l'element
La inclusió lingüística d’un infant nouvingut a l’escola Santa Coloma
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Garrido García, Laia | |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T07:43:44Z | |
dc.date.available | 2024-12-17T07:43:44Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8276 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | En aquesta investigació es pretén observar, conèixer i analitzar la inclusió lingüística d'un infant nouvingut a l'Escola Santa Coloma. La recerca és qualitativa i es basa en el paradigma interpretatiu, Així doncs, es tracta d'un estudi de cas únic que té com a objectiu analitzar i interpretar la inclusió lingüística d'un infant nouvingut d'un centre escolar específic. La inclusió és un gran pilar dins l'educació d'avui dia i que influeix a oferir-la de forma equitativa. Dins d'aquesta ens trobem amb molts infants nouvinguts, l'escola agafa un gran paper per a la seva adaptació en el nou context i en l'aprenentatge de l'idioma. La recerca ha posat en manifesta la importància de fer una bona introducció lingüística oferint recurs, suports i materials adients per a l'aprenentatge i la introducció de forma equitativa dins el nou context social en el qual es troba l'infant nouvingut. | es |
dc.description.abstract | This research aims to observe, know and analyze the linguistic inclusion of a newly arrived child in the Santa Coloma School. The research is qualitative and is based on the interpretive paradigm, So, it is a unique case study that aims to analyze and interpret the linguistic inclusion of a child newly arrived from a specific school. Inclusion is a major pillar of today's education and influences its equitable delivery. Within this we find many newly arrived children, the school takes on a great role for their adaptation in the new context and in language learning. The research has shown the importance of making a good linguistic introduction by offering resources, adequate supports and materials for learning and introduction in an equitable manner within the new social context in which the newly arrived child finds himself. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 108 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Multilingüisme | es |
dc.subject.other | Immersió lingüística | es |
dc.subject.other | Acolliment lingüístic | es |
dc.title | La inclusió lingüística d’un infant nouvingut a l’escola Santa Coloma | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |