Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorGarrido García, Laia
dc.date.accessioned2024-12-17T07:43:44Z
dc.date.available2024-12-17T07:43:44Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8276
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEn aquesta investigació es pretén observar, conèixer i analitzar la inclusió lingüística d'un infant nouvingut a l'Escola Santa Coloma. La recerca és qualitativa i es basa en el paradigma interpretatiu, Així doncs, es tracta d'un estudi de cas únic que té com a objectiu analitzar i interpretar la inclusió lingüística d'un infant nouvingut d'un centre escolar específic. La inclusió és un gran pilar dins l'educació d'avui dia i que influeix a oferir-la de forma equitativa. Dins d'aquesta ens trobem amb molts infants nouvinguts, l'escola agafa un gran paper per a la seva adaptació en el nou context i en l'aprenentatge de l'idioma. La recerca ha posat en manifesta la importància de fer una bona introducció lingüística oferint recurs, suports i materials adients per a l'aprenentatge i la introducció de forma equitativa dins el nou context social en el qual es troba l'infant nouvingut.es
dc.description.abstractThis research aims to observe, know and analyze the linguistic inclusion of a newly arrived child in the Santa Coloma School. The research is qualitative and is based on the interpretive paradigm, So, it is a unique case study that aims to analyze and interpret the linguistic inclusion of a child newly arrived from a specific school. Inclusion is a major pillar of today's education and influences its equitable delivery. Within this we find many newly arrived children, the school takes on a great role for their adaptation in the new context and in language learning. The research has shown the importance of making a good linguistic introduction by offering resources, adequate supports and materials for learning and introduction in an equitable manner within the new social context in which the newly arrived child finds himself.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent108 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMultilingüismees
dc.subject.otherImmersió lingüísticaes
dc.subject.otherAcolliment lingüístices
dc.titleLa inclusió lingüística d’un infant nouvingut a l’escola Santa Colomaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint