Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorRustullet Olivé, Maria
dc.date.accessioned2024-12-17T08:56:04Z
dc.date.available2024-12-17T08:56:04Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8278
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractL’educació és un dret humà que s’ha d’oferir a totes les persones, deixant de banda, l’edat, el sexe, les necessitats específiques, etc. Aquest concepte es pot entendre com a educació inclusiva, pel fet que té com a finalitat vetllar per les oportunitats d’aprenentatge de tothom. La present investigació té com a objectiu conèixer quines mesures per promoure la inclusió desenvolupa una escola ordinària de Catalunya pels infants d’educació infantil amb Trastorn de l'Espectre Autista (TEA). Per assolir l’objectiu, s’ha emprat un estudi de cas qualitatiu, en el qual s’han recollit les dades necessàries mitjançant observacions i entrevistes semiestructurades a professionals.es
dc.description.abstractEducation is a human right that should be offered to all individuals, disregarding factors such as age, gender, specific needs, etc. This concept can be understood as inclusive education, as it aims to ensure learning opportunities for everyone. The present research aims to know which measures to promote inclusion for children with Autism Spectrum Disorder (ASD) an ordinary school in Catalonia develops for early childhood education. To achieve the objective, a qualitative case study has been conducted, in which the necessary data have been picked up through observations, and semi-structured interviews with professionals.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent103 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherTrastorns de l'espectre autistaes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.titleMesures per promoure la inclusió d’un infant amb Trastorn de l’Espectre Autista a les aules d’educació infantil.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint