Melodies oblidades i tradicions perdudes: Les cançons dels nostres avis i àvies en l’actualitat, recuperem la música tradicional catalana a les escoles.
Author
Other authors
Publication date
2024-05-10Abstract
Aquest treball aborda la presència i la resposta educativa de la música tradicional catalana a
les escoles d'infantil i primària, investigant si, realment, s'implementa en les aules. Es posa en
manifest tant la importància de la música com a eina pedagògica per al desenvolupament dels
alumnes com el valor cultural de la música tradicional catalana en la societat catalana. Aquest
estudi busca proporcionar una comprensió completa de com els i les docents incorporen i
utilitzen aquest recurs educatiu, amb l'objectiu de millorar l'experiència d'aprenentatge de
l'alumnat i enfortir el vincle amb la cultura i el patrimoni musical de Catalunya.
This project tackles the presence and educational response of traditional Catalan music in
preschool and primary schools, really investigating whether it is implemented in classrooms.
It highlights both the importance of music as a pedagogical tool for the development of
students and the cultural value of traditional Catalan music in Catalan society. This study
seeks to provide a complete understanding of how teachers incorporate and use this
educational resource, to improve the learning experience of students and strengthen the link
with the culture and musical heritage of Catalonia.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Folklore--Catalunya
Cultura popular
Infants -- Educació
Joves -- Educació
Pages
66 p.
Publisher
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Note
Curs 2023-2024
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca