Mostrar el registro sencillo del ítem
Implementing Storytelling and Total Physical Response in a Preschool Classroom
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Casals Noguer, Carla | |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T11:17:23Z | |
dc.date.available | 2024-12-17T11:17:23Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8283 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | The following study investigates and analyses the impact of Storytelling and Total Physical Response (TPR) approaches for introducing a foreign language into English as a second language classroom. The exposure of a group of four-year-old children to a three-week didactic intervention employing a pre-test/post-test/delayed test is explored as part of extensive theoretical research that frames the project. The findings of the Catalan study show that combining both methodologies improves receptive vocabulary acquisition and promotes productive vocabulary since provides essential elements which in return promote effective learning, such as increased motivation, an intuitive connection between graphic resources and meaning, and diversity of resources, all of which are valued positively. As a result, this study offers a critical viewpoint on how to incorporate the English language into kindergarten classrooms by observing gestural engagement using storytelling. | es |
dc.description.abstract | El següent article investiga i analitza l'eficàcia de les metodologies Storytelling i Total Physical Response (TPR) per introduir una llengua estrangera en una aula d'anglès com a segona llengua. A través d'una exhaustiva investigació teòrica que emmarca el projecte, s'estudia l'exposició d'un grup d'infants de quatre anys a una intervenció didàctica de tres setmanes emprant un pretest/ post test/ delayed-test. Aquest projecte compara vint infants abans, immediatament després, i a llarg termini, la capacitat de retenció i consegüent aprenentatge d'una llengua estrangera (L2/L3). Les conclusions de l'estudi català mostren que la combinació d'ambdues metodologies garanteix una millora en l'adquisició de vocabulari receptiu i promou el vocabulari productiu, ja que els proporciona elements essencials que afavoreixen un bon aprenentatge, com una major motivació, una relació senzilla entre recurs gràfic i significat, i diversitat de recursos, elements els quals es valoren positivament. Com a resultat, aquest estudi presenta una perspectiva crítica sobre com introduir la llengua anglesa dins les aules d'infantil buscant la interacció gestual a través de l'storytelling. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 84 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Adquisició del llenguatge | es |
dc.subject.other | Llengües estrangeres | es |
dc.subject.other | Educació infantil | es |
dc.title | Implementing Storytelling and Total Physical Response in a Preschool Classroom | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |