Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPuntí Boix, Maria
dc.date.accessioned2024-12-17T13:15:23Z
dc.date.available2024-12-17T13:15:23Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8288
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEn aquest treball es fa un estudi sobre quina relació hi ha entre els dibuixos dels àlbums il·lustrats amb grafisme dels infants de quatre anys. La potencialitat del dibuix infantil com a eina de diagnòstic, centrat en l'etapa de la infantesa, quan aquesta eina esdevé un valuós recurs per conèixer els seus aprenentatges i el seu desenvolupament gràfic. Per a aquest propòsit, es du a terme una observació de dibuixos sobre la temàtica d'una mateixa història explicada amb tres àlbums il·lustrats de formes totalment diferents, amb figures geomètriques, dibuixos estereotipats i il·lustracions pròpies. Els resultats obtinguts confirmen la importància i l'impacte que tenen les il·lustracions en els infants. Finalment, a partir de totes les reflexions aportades, es posa sobre la taula la necessitat d'oferir il·lustracions de qualitat als infants, per tal que aquests es puguin desenvolupar completament segons el seu desenvolupament gràfic.es
dc.description.abstractThis work presents a study on the relationship between the illustrations in illustrated albums and the graphic skills by four-year-old children. The potential of children's drawings as a diagnostic tool, focused on early childhood, when this tool becomes a valuable resource for understanding their learning and graphic development. For this purpose, drawings on the theme of the same story were observed in three illustrated albums with completely different styles, featuring geometric figures, stereotyped drawings, and original illustrations. The results obtained confirm the importance and impact that illustrations have on children. Finally, based on all the reflections provided, the need to offer quality illustrations to children is emphasized so that they can fully develop according to their graphic development.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent90 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherDibuixos d'infantses
dc.subject.otherIl·lustracióes
dc.titleL'art que acompanya els àlbums il·lustrats: La relació de les il·lustracions dels àlbums amb el dibuix dels infants de 4 anyses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint