Realitat metodològica de la didàctica de la història a les escoles de primària de Mataró
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2024-05Resumen
This work focuses on making a description, based on interviews with primary school
teachers, who have focused on knowing how the schools have adapted to the new current
decree, with emphasis on the teaching of History. This work has a theoretical basis that
includes the parameters, which the curriculum has as foundations for teaching in this area,
as well as aspects to be taken into account. And, on the other hand, a presentation of
arguments from different educational methodologies has been made, as well as the
definition of this term, with the main characteristics of these.
Aquest treball se centra a fer una descripció, a partir d'entrevistes amb mestres de
primària, les quals s’han centrat a saber com els centres s'han adaptat al nou decret
actual, amb èmfasi en l'ensenyament de la Història. El present treball té una base teòrica
que inclou els paràmetres, que el currículum té com a fonaments per a la docència en
aquest àmbit, així com aspectes a tenir en compte. I, d'altra banda, s'ha fet una
presentació d'arguments de diferents metodologies educatives, així com la definició
d'aquest terme, amb les principals característiques d’aquestes.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació primària
Pedagogia
Ensenyament
Páginas
61 p.
Publicado por
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Nota
Curs 2023-2024
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca