dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Rodríguez Rodríguez, Marta | |
dc.date.accessioned | 2024-12-18T10:04:35Z | |
dc.date.available | 2024-12-18T10:04:35Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8296 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | El treball en xarxa esdevé clau en la inclusió. El present treball estudia la importància
del treball en xarxa en relació amb la inclusió de la infància en situació de
vulnerabilitat, com és el cas dels infants que resideixen a un Centre Residencial
d’Acció Educativa (CRAE), un grup de població amb un alt risc de fracàs escolar i
d’exclusió social.
En aquesta recerca s’analitza la coordinació entre els agents escola, CRAE i comunitat
de la xarxa socioeducativa d’un poble de menys de set mil habitants, així com els
recursos, serveis, mesures i estratègies per atendre els infants que viuen en acolliment
residencial i afavorir la seva inclusió a l’escola i al municipi. Això es dur a terme a
través de les professionals que atenen dos infants de primària concrets que resideixen
al CRAE i estan escolaritzats a l’escola pública del poble. | es |
dc.description.abstract | Networking becomes key in inclusion, especially for vulnerable children. This work
studies the importance of networking in relation to the inclusion of children in
vulnerable situations, such as children líving in a residential care centre, a population
group with a high risk of school failure and social exclusion.
This research analyses the coordination between the agents of the shcool, the
residential care centre and the community of the socio-educational network of a town
with less than seven thousand residents, as well as the resources, services, measures
and strategies to attend to children living in children’s homes and promote their
inclusion in school and in the village. This is carried out through the professionals who
attend two specific primary school children who reside in a residential care centre and
are enrolled in the public school of the town | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 446 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Integració social | es |
dc.subject.other | Centres residencials d'acció educativa | es |
dc.subject.other | Comunitats d'aprenentatge | es |
dc.title | El paper del treball en xarxa en la inclusió educativa i social dels infants residents a un centre residencial d’acció educativa (CRAE) | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |