Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorRodríguez Rodríguez, Marta
dc.date.accessioned2024-12-18T10:04:35Z
dc.date.available2024-12-18T10:04:35Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8296
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEl treball en xarxa esdevé clau en la inclusió. El present treball estudia la importància del treball en xarxa en relació amb la inclusió de la infància en situació de vulnerabilitat, com és el cas dels infants que resideixen a un Centre Residencial d’Acció Educativa (CRAE), un grup de població amb un alt risc de fracàs escolar i d’exclusió social. En aquesta recerca s’analitza la coordinació entre els agents escola, CRAE i comunitat de la xarxa socioeducativa d’un poble de menys de set mil habitants, així com els recursos, serveis, mesures i estratègies per atendre els infants que viuen en acolliment residencial i afavorir la seva inclusió a l’escola i al municipi. Això es dur a terme a través de les professionals que atenen dos infants de primària concrets que resideixen al CRAE i estan escolaritzats a l’escola pública del poble.es
dc.description.abstractNetworking becomes key in inclusion, especially for vulnerable children. This work studies the importance of networking in relation to the inclusion of children in vulnerable situations, such as children líving in a residential care centre, a population group with a high risk of school failure and social exclusion. This research analyses the coordination between the agents of the shcool, the residential care centre and the community of the socio-educational network of a town with less than seven thousand residents, as well as the resources, services, measures and strategies to attend to children living in children’s homes and promote their inclusion in school and in the village. This is carried out through the professionals who attend two specific primary school children who reside in a residential care centre and are enrolled in the public school of the townes
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent446 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherIntegració sociales
dc.subject.otherCentres residencials d'acció educativaes
dc.subject.otherComunitats d'aprenentatgees
dc.titleEl paper del treball en xarxa en la inclusió educativa i social dels infants residents a un centre residencial d’acció educativa (CRAE)es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint