Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorFernández Serra, Miquel Àngel
dc.date.accessioned2024-12-18T10:48:52Z
dc.date.available2024-12-18T10:48:52Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8297
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquest Treball de Fi Grau pretén explorar si les metodologies activo-participatives garanteixen la inclusió de tot l’alumnat. Per tal de poder donar resposta a l’objectiu d’aquest treball s’ha fet una revisió bibliogràfica per tal d’analitzar diferents metodologies així com per veure quins aspectes són necessaris per tal que aquestes esdevinguin inclusives. La part pràctica de la recerca s’ha realitzat en 3 centres d’Educació Primària, ubicats a la comarca del Ripollès, en els quals es treballa amb metodologies actives com: l’Aprenentatge Basat en Projectes, l’Aprenentatge Cooperatiu i la Gamificació. Per tal d’analitzar a fons aquestes metodologies i la inclusió que es dona en aquestes s’han utilitzat dos instruments: les entrevistes i els qüestionaris. Per una banda, les entrevistes s’han realitzat a tres mestres de diferents centres per tal de veure que pensaven sobre les metodologies i la inclusió, mentre que per altra banda s’han aplicat uns qüestionaris a diferents nens i nenes per tal de veure si realment les metodologies actives fomenten la inclusió educativa de tots els infants.es
dc.description.abstractThis thesis aims to explore whether active-participatory methodologies guarantee the inclusion of all students. In order to provide an answer to the objective of this work, a literature review has been carried out to analyse different methodologies and to see what aspects are necessary for them to become inclusive. The practical part of the research has been carried out in 3 primary schools, located in the Ripollès region, where they work with active methodologies such as: Project Based Learning, Cooperative Learning and Gamification. In order to analyse in depth these methodologies and the inclusion that is given in them, two instruments have been used: interviews and questionnaires. On the one hand, interviews were carried out with three teachers from different schools to see what they thought about the methodologies and inclusion, while on the other hand, questionnaires were applied to different children to see if the active methodologies really promote the educational inclusion of all children.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent86 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherEnsenyament -- Innovacionses
dc.titleCap a la inclusió: Explorant metodologies activo-participatives a les Escoles Primàrieses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint