Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorEscudero Solé, Sara
dc.date.accessioned2024-12-20T10:58:52Z
dc.date.available2024-12-20T10:58:52Z
dc.date.created2024-05-25
dc.date.issued2024-05-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8315
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquest treball investiga l'impacte de l'espiritualitat i la religió en el benestar emocional i psicològic dels adolescents en una Catalunya rica i diversa culturalment, així com les percepcions i actituds dels docents i alumnes envers aquests tema. S’han realitzat entrevistes a docents i alumnes de centres concertats i públics sobre les diferents perspectives i experiències relacionades amb la inclusió de l'espiritualitat en l'educació secundària. Els resultats mostren que les pràctiques espirituals i religioses poden tenir un efecte positiu en el benestar dels adolescents, tot i que hi ha divergències en les opinions dels docents sobre com integrar aquests temes a les aules. Paraules clau: Religió, espiritualitat, educació, ESO, Catalunyaes
dc.description.abstractThis study investigates the impact of spirituality and religion on the emotional well-being of teenagers in a rich and culturaly diverse Catalonia. It also investigates the perception and attitudes of teachers and pupils towards this issue. Interviews to teachers and students from both public and private schools have been conducted. The results show that spiritual and religious practices can have a positive effect in the students’ well-being, but there are significant differences in how to approach this tòpic from the teachers’ perspective. Key words: religion, spirituality, education, High School, Cataloniaes
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent100 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEspiritualitates
dc.subject.otherReligionses
dc.subject.otherEducació secundària -- Catalunyaes
dc.titleEspiritualitat i religions a les aules de secundària: Controvèrsia o oportunitat?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Joanna Riera
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint