Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorBosch Ribes, Pol
dc.date.accessioned2025-01-08T09:01:27Z
dc.date.available2025-01-08T09:01:27Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8336
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractGràcies a l'aparició Chat GPT, una intel·ligència artificial generativa basada en models de text, desenvolupada per l'empresa Open AI, el novembre del 2022, la Intel·ligència Artificial (IA) va passar a estar en boca de tothom. Chat GPT, va ser una de les primeres eines d'intel·ligència artificial generativa, en mostrar un salt tecnològic significatiu, tant per la seva capacitat per generar models de text, comprensibles, lògics i coherents en un nivell mai abans vist en altres models de llenguatge; com per la seva capacitat de gestionar informació (Fraga, 2023). Aquest salt que va ser percebut ràpidament pel públic general, va comportar l'explosió en l'aparició i popularització d'altres intel·ligències artificials generatives, que anaven fins i tot més enllà dels models de text, sent capaces de generar imatges, vídeos, i gestionar informacions més variades. Alguns exemples en poden ser Google Bard, Midjourney, Dall·E 2, etc. L'aparició d'aquestes intel·ligències artificials generatives, ha suposat un canvi de paradigma a l'hora d'accedir i generar diversos continguts tant de text com audiovisuals, oferint una accessibilitat que no existia abans de l'aparició d'aquestes, amb uns resultats que mes rere mes demostren ser cada cop de major qualitat i més ben rebuts pel públic general. Davant d'aquest fet s'obre tot un ventall de possibilitats en diversos àmbits, com pot ser el publicitari. La capacitat d'aquestes intel·ligències artificials generatives a l'hora de portar a la realitat una idea i generar contingut de forma ràpida i eficient, obre la porta a democratitzar un procés creatiu pel qual actualment es dediquen molts recursos per part d'agències i empreses. Tot i que la utilització d'aquestes eines encara es força embrionària en aquests sectors, sobretot per a la seva novetat, aquestes ofereixen un potencial que es mereix ser considerat degudament a l'hora de la creació publicitària.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent171 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherIntel·ligència artificiales
dc.subject.otherPubliciates
dc.subject.otherPublicitat -- Campanyeses
dc.titleReplicació dels materials gràfics, d’una campanya publicitària amb intel·ligència artificial generativaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint