Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorSolé Baños, Rosa
dc.date.accessioned2025-01-10T13:31:17Z
dc.date.available2025-01-10T13:31:17Z
dc.date.created2024-05-31
dc.date.issued2024-05-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8363
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEl present treball és una investigació sobre les creences del professorat i com aquestes influencien la metodologia docent. Tota intervenció d’aula està condicionada per les idees que té el docent sobre allò que ensenya. Per tant, la recepció de l’alumne i la seva concepció del fet literari estarà estretament lligada amb les creences dels docents que es trobarà durant la seva formació i les metodologies emprades. Per tal d’obtenir les dades necessàries sobre les creences i la metodologia docent, s’han utilitzat com a eines d’investigació els relats de vida i l’observació a l’aula. Per conèixer la recepció dels alumnes, un qüestionari sobre les classes de literatura. A partir de la informació obtinguda s’ha pogut fer una triangulació que ha permès reflexionar sobre la connexió entre les creences del professorat i la seva metodologia i com aquesta condiciona la recepció sobre el fet literari que tenen els alumnes. Paraules clau: educació literària, creences del professorat, relats de vida, mediador de lectura.es
dc.description.abstractThe present work is an investigation into teachers' beliefs and how these influence teaching methodology. Every classroom intervention is conditioned by the teacher's ideas about what they teach. Therefore, students' reception and their conception of the literary fact will be closely linked to the beliefs of the teachers they encounter during their education and the methodologies employed. In order to obtain the necessary data on teachers' beliefs and teaching methodology, life stories and classroom observation have been used as research tools. To understand students' reception, a questionnaire on literature classes was utilized. Based on the information obtained, a triangulation was performed, which allowed for reflection on the connection between teachers' beliefs and their methodology and how this conditions students' reception of the literary fact. Keywords: literary education, teachers' beliefs, life stories, reading mediator.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent39 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherProfessors -- Actitudses
dc.subject.otherProfessors d'educació secundàriaes
dc.subject.otherLiteratura -- Educació secundàriaes
dc.titleInfluència de les creences dels docents sobre el fet literari en la seva metodologia a l'aula i en la motivació dels alumnes envers l'educació literàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: M. Àngels Verdaguer Pajerols
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir