Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorVelasco Fuentes, Patrícia
dc.date.accessioned2025-01-14T13:33:12Z
dc.date.available2025-01-14T13:33:12Z
dc.date.created2024-06-20
dc.date.issued2024-06-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8391
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractLa investigació té l’objectiu de dissenyar, a partir de la recerca feta sobre el context social, els hàbits lectors i les capacitats lectores dels alumnes, una avaluació inicial per poder programar o reprogramar quines seran les obres literàries que es llegiran durant el curs. La funció del test serà determinar quines són les capacitats lectores de la classe, és a dir, la dificultat a la qual són capaços d’enfrontar-se i quins gustos, gèneres o arguments literaris els pot interessar més. Després de l’anàlisi dels resultats, s’han percebut certes limitacions i s’han proposat diverses millores. Finalment, s’ha arribat a la conclusió que el test inicial constitueix una eina per a professors de llengua i literatura catalanes ja que compleix els objectius. Paraules claus: ESO, educació literària, programació didàctica, currículum, lectura guiada, avaluació inicial, mediació cultural.es
dc.description.abstractWe read all together. Bringing reading closer to students: Creation of an initial evaluation to develop a literary catalogue for 4th of ESO. The aim of the investigation is to design, based on the research of the students’ social context, reading habits and their reading abilities, an initial evaluation to be able to program or reprogram the literary work that will be read during the course. The purpose of the test will be to determinate which are the class’s reading abilities, meaning the difficulty they can confront, and in which tastes, genres or literary plots they are more interested. After the results’ analysis, certain limitations have been observed and various improvements have been suggested. Finally, it has led to the conclusion that the initial test constitutes a tool for Catalan language and literature teachers, as it achieves the objectives. Keywords: compulsory secondary education, literary education, didactics programming, curriculum, guided reading, initial evaluation, cultural mediation.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent64 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLecturaes
dc.subject.otherLiteratura -- Educació secundàriaes
dc.titleLlegim tots junts. Acostar la lectura als alumnes: creació d’una avaluació inicial per elaborar un catàleg literari de 4t d’ESOes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: M. Àngels Verdaguer Pajerols
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir