Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPich, Laurence Christine Michelle
dc.date.accessioned2025-01-15T09:14:51Z
dc.date.available2025-01-15T09:14:51Z
dc.date.created2024-05-28
dc.date.issued2024-05-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8396
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description6è Premi Sebastià Álvarez i Arenas d'Educació al Millor Treball de Fi de Màster. Guanyadora.
dc.description.abstractThis paper aims at investigating how using drama in the EFL (English as a Foreign Language) classroom could help develop better oral communication skills as well as raise motivation in teenage learners. Even though there is much more focus on speaking skills nowadays than in the past, many students still seem unprepared to communicate confidently in English. The lack of motivation is another issue that tends to show especially in teenagers and is a major factor which slows down or even blocks the learning process. With the aim of investigating these two aspects, a learning scenario was designed and implemented in English class with four groups of third-year students in a secondary school in Osona. The research was conducted using three tools: a quantitative questionnaire, a qualitative one, and interviews with three English teachers at the school. The results will show that oral communication skills and motivation can indeed be improved with the use of drama in the EFL classroom. Key words: drama, EFL teaching and learning, oral communication skills, motivation, teenage learners.es
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest treball és recercar com l’ús del teatre en l’ensenyament de l’anglès com a llengua estrangera pot ajudar els alumnes adolescents a millorar les seves competències orals i sentir-se més motivats. Tot i que avui en dia es dona molt més espai i importància a les habilitats orals que en el passat, molts alumnes encara no semblen ben preparats per comunicar-se oralment en anglès amb facilitat. La falta de motivació és un altre obstacle, especialment en els adolescents, i és un factor que pot frenar o fins i tot bloquejar l’aprenentatge. Per investigar aquests dos aspectes, es va crear una situació d’aprenentatge que es va desenvolupar en classe d’anglès amb quatre grups de tercer de la ESO en un institut de la comarca d’Osona. La recerca es va fer amb tres eines: un qüestionari quantitatiu, un qüestionari qualitatiu, i tres entrevistes amb professores d’anglès de l’institut. Els resultats mostraran que les competències orals tot com la motivació poden ser millorades gràcies a l’ús del teatre a classe d’anglès. Paraules clau: teatre, didàctica de l’anglès com a llengua estrangera, competències comunicatives orals, motivació, adolescents.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent73 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherTeatre en l'ensenyamentes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnglès -- Educació secundàriaes
dc.subject.otherAnglès -- Pronunciació -- Ensenyamentes
dc.subject.otherMotivació en l'educació -- Ensenyament secundaries
dc.titleThe Use of Drama in the EFL Classroom: A tool to foster oral communication skills and raise motivation in teenage learnerses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionSupervisor: Mireia Canals Botines
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint