Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorOsa Fernandez, David
dc.date.accessioned2025-01-16T09:14:35Z
dc.date.available2025-01-16T09:14:35Z
dc.date.created2024-06-20
dc.date.issued2024-06-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8407
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEl Treball Final de Màster (TFM) investiga l’impacte d’una partida de rol en la millora de l’aprenentatge de les tipologies textuals i la redacció de textos descriptius al segon curs de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Mitjançant un test previ i un altre de posterior a la creació de la fitxa de personatge i a la pròpia partida de rol, s’observen algunes millores significatives en les descripcions, amb un augment en l’extensió del text i les referències a aspectes del caràcter personal. Paraules Clau: Joc de rol, Aprenentatge Basat en Jocs, tipologies textuals, textos descriptiuses
dc.description.abstractThe Research Project investigates the impact of a role-playing game on improving the learning of textual typologies and the writing of descriptive texts in the second year of Compulsory Secondary Education. By means of a test before and after the creation of the character sheet and the role-playing game itself, some significant improvements are observed in the descriptions, with an increase in the length of the text and references to aspects of the personal character. Keywords: Role-playing game, Game-Based Learning, textual typologies, descriptive textses
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent65 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherCatalà -- Educació secundàriaes
dc.subject.otherJoc de rols (Psicologia)es
dc.titleÚs del joc de rol en l’ensenyament de les modalitats textuals a segon curs d’Educació Secundària Obligatòriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor: Jordi Chumillas Coromina
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint