dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Osa Fernandez, David | |
dc.date.accessioned | 2025-01-16T09:14:35Z | |
dc.date.available | 2025-01-16T09:14:35Z | |
dc.date.created | 2024-06-20 | |
dc.date.issued | 2024-06-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8407 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | El Treball Final de Màster (TFM) investiga l’impacte d’una partida de rol en la millora de l’aprenentatge de les tipologies textuals i la redacció de textos descriptius al segon curs de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Mitjançant un test previ i un altre de posterior a la creació de la fitxa de personatge i a la pròpia partida de rol, s’observen algunes millores significatives en les descripcions, amb un augment en l’extensió del text i les referències a aspectes del caràcter personal.
Paraules Clau: Joc de rol, Aprenentatge Basat en Jocs, tipologies textuals, textos descriptius | es |
dc.description.abstract | The Research Project investigates the impact of a role-playing game on improving the learning of textual typologies and the writing of descriptive texts in the second year of Compulsory Secondary Education. By means of a test before and after the creation of the character sheet and the role-playing game itself, some significant improvements are observed in the descriptions, with an increase in the length of the text and references to aspects of the personal character.
Keywords: Role-playing game, Game-Based Learning, textual typologies, descriptive texts | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 65 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Català -- Educació secundària | es |
dc.subject.other | Joc de rols (Psicologia) | es |
dc.title | Ús del joc de rol en l’ensenyament de les modalitats textuals a segon curs d’Educació Secundària Obligatòria | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Tutor: Jordi Chumillas Coromina | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |