Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorJuan Soler, Clara
dc.date.accessioned2025-01-17T08:33:36Z
dc.date.available2025-01-17T08:33:36Z
dc.date.created2024-06-30
dc.date.issued2024-06-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8418
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquesta recerca examina la influència de la transcripció rítmica i melòdica en la metacognició dels estudiants de música a secundària. Mitjançant investigació qualitativa i quantitativa, s'analitza com aquesta pràctica afecta la capacitat dels alumnes per controlar el seu aprenentatge musical. S'estudien objectius com la creació de recursos educatius innovadors i la relació entre la transcripció i l'aprenentatge. La justificació es basa en la importància de la transcripció en el desenvolupament musical i en la reflexió sobre la seva aplicació educativa. Es combinen mètodes d'investigació acció i experimental per recopilar dades sobre les percepcions dels estudiants i els resultats musicals. L'objectiu és millorar la capacitat d'aprenentatge dels estudiants i fomentar una mentalitat d'aprendre a aprendre. Paraules clau: transcripció rítmica i melódica, metacognició,aprenentatge, aplicació educativa.es
dc.description.abstractEsta investigación examina la influencia de la transcripción rítmica y melódica en la metacognición de los estudiantes de música en secundaria. Mediante investigación cualitativa y cuantitativa, se analiza cómo esta práctica afecta la capacidad de los alumnos para controlar su aprendizaje musical. Se estudian objetivos como la creación de recursos educativos innovadores y la relación entre la transcripción y el aprendizaje. La justificación se basa en la importancia de la transcripción en el desarrollo musical y en la reflexión sobre su aplicación educativa. Se combinan métodos de investigación acción y experimental para recopilar datos sobre las percepciones de los estudiantes y los resultados musicales. El objetivo es mejorar la capacidad de aprendizaje de los estudiantes y fomentar una mentalidad de aprender a aprender. Palabras clave: trancripción rítmica y melódica, metacognición, aprendizaje, aplicación educativa.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent76 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMetacognicióes
dc.subject.otherMúsica -- Educació secundària obligatòriaes
dc.subject.otherArranjament (Música)es
dc.titleDescodificant sons, desenvolupant ments: La importància de la transcripció rítmica i melòdica en la metacognició dels alumnes de música a secundàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor: Joaquim Salinas Gómez
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir