Mostrar el registro sencillo del ítem
Descodificant sons, desenvolupant ments: La importància de la transcripció rítmica i melòdica en la metacognició dels alumnes de música a secundària
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Juan Soler, Clara | |
dc.date.accessioned | 2025-01-17T08:33:36Z | |
dc.date.available | 2025-01-17T08:33:36Z | |
dc.date.created | 2024-06-30 | |
dc.date.issued | 2024-06-30 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8418 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | Aquesta recerca examina la influència de la transcripció rítmica i melòdica en la metacognició dels estudiants de música a secundària. Mitjançant investigació qualitativa i quantitativa, s'analitza com aquesta pràctica afecta la capacitat dels alumnes per controlar el seu aprenentatge musical. S'estudien objectius com la creació de recursos educatius innovadors i la relació entre la transcripció i l'aprenentatge. La justificació es basa en la importància de la transcripció en el desenvolupament musical i en la reflexió sobre la seva aplicació educativa. Es combinen mètodes d'investigació acció i experimental per recopilar dades sobre les percepcions dels estudiants i els resultats musicals. L'objectiu és millorar la capacitat d'aprenentatge dels estudiants i fomentar una mentalitat d'aprendre a aprendre. Paraules clau: transcripció rítmica i melódica, metacognició,aprenentatge, aplicació educativa. | es |
dc.description.abstract | Esta investigación examina la influencia de la transcripción rítmica y melódica en la metacognición de los estudiantes de música en secundaria. Mediante investigación cualitativa y cuantitativa, se analiza cómo esta práctica afecta la capacidad de los alumnos para controlar su aprendizaje musical. Se estudian objetivos como la creación de recursos educativos innovadores y la relación entre la transcripción y el aprendizaje. La justificación se basa en la importancia de la transcripción en el desarrollo musical y en la reflexión sobre su aplicación educativa. Se combinan métodos de investigación acción y experimental para recopilar datos sobre las percepciones de los estudiantes y los resultados musicales. El objetivo es mejorar la capacidad de aprendizaje de los estudiantes y fomentar una mentalidad de aprender a aprender. Palabras clave: trancripción rítmica y melódica, metacognición, aprendizaje, aplicación educativa. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 76 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Metacognició | es |
dc.subject.other | Música -- Educació secundària obligatòria | es |
dc.subject.other | Arranjament (Música) | es |
dc.title | Descodificant sons, desenvolupant ments: La importància de la transcripció rítmica i melòdica en la metacognició dels alumnes de música a secundària | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Tutor: Joaquim Salinas Gómez | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |