Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorRuana Gironés, Laura
dc.date.accessioned2025-01-17T13:51:50Z
dc.date.available2025-01-17T13:51:50Z
dc.date.created2024-06-30
dc.date.issued2024-06-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8434
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEl present estudi investiga com fomentar la lectura entre adolescents mitjançant un diari de lectura que estableixi un vincle emocional i crític amb les obres literàries. La lectura és vista no només com una habilitat social essencial, sinó com una activitat que reflecteix la nostra identitat i forma de veure el món. L'objectiu és analitzar aquest vincle per identificar com els adolescents poden desenvolupar perspectives crítiques i un lligam sentimental amb la literatura. Paraules clau: lectura, diari de lectura, lligam sentimental, valor crític, obres literàries, habilitat social, identitat, perspectives crítiques, literatura.es
dc.description.abstractThe present work investigates how to promote reading among teenagers through a reading journal that establishes an emotional and critical connection with literary works. Reading is seen not only as an essential social skill but also as an activity that reflects our identity and worldview. The objective is to analyse this connection to identify how teenagers can develop critical perspectives and an emotional bond with literature. Keywords: reading, reading journal, emotional bond, critical value, literary works, social skill, identity, critical perspectives, literature.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent75 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherLiteratura -- Educació secundàriaes
dc.titleEl vincle sentimental cap a la literatura com a motor de l'hàbit lector a l'etapa de la secundàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Irene Llop Jordana
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir