Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorGarcia Gisbert, Laura
dc.date.accessioned2025-01-17T14:01:51Z
dc.date.available2025-01-17T14:01:51Z
dc.date.created2024-05-31
dc.date.issued2024-05-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8435
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquest treball examina l’ús didàctic del pòdcast com una eina que promou l’ensenyament-aprenentatge de la llengua i la literatura en el context del primer curs de batxillerat. La metodologia emprada és de caràcter mixt, amb qüestionaris als estudiants, entrevistes qualitatives en un grup focal i en la docent que ha implementat el projecte en una aula d’un centre de la Catalunya central i amb observacions d’aula. Els resultats mostren que el pòdcast té potencial per a millorar la competència comunicativa, dialògica i literària dels alumnes. També es conclou que afecta positivament la motivació de l’alumnat, però és important tenir en compte que alguns alumnes poden necessitar suport addicional per desenvolupar les competències mencionades. Mots claus: pòdcast, batxillerat, literatura, diàleg, oral, escrit.es
dc.description.abstractThis study examines the didactic use of the podcast as a tool that promotes the teaching learning of language and literature in the context of the first year of non-compulsory secondary education. The methodology used is of a mixed nature, with students’ questionnaires, classroom observations and qualitative interviews in a focus group and the teacher who has implemented the project in a classroom in a center in central Catalonia. The results show that the podcast has the potential to improve students’ communicative, dialogic and literary skills. It also concludes that it positively affects student’s motivations, but it is important to take into account that some students may need additional support to develop the aforementioned skills. Key words: podcast, non-compulsory secondary education, literature, dialogue, oral, written.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent62 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherPodcàstinges
dc.subject.otherLiteratura -- Ensenyamentes
dc.subject.otherCatalà -- Educació secundàriaes
dc.subject.otherBatxillerates
dc.titleEl pòdcast com a eina didàctica per a desenvolupar la competència literària i comunicativa a primer de batxillerates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Núria Camps Casals
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint