Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorDroch i Canals, Laia
dc.date.accessioned2025-01-20T09:43:49Z
dc.date.available2025-01-20T09:43:49Z
dc.date.created2024-05-31
dc.date.issued2024-05-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8442
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractRecently, the popularity of using games to learn English has significantly increased. Traditional learning methodologies have limits when it comes to engaging and inspiring learners. This strategy promotes a more playful and entertaining classroom environment. The paper examines the impact of games on students' motivation, their efficacy in vocabulary acquisition, and the benefits of a diverse range of physical and digital games. To gather additional empirical evidence supporting the use of games in secondary schools, this research reviews published literature on the topic and analyses the available empirical findings. A study was carried out to confirm or contrast these findings. The intervention study focused on a group of 45 second-year ESO students. The intervention group conducted vocabulary and grammar games in six sessions to minimise the differences between the two groups. At the same time, the control group followed the traditional teaching method in six sessions and participated in the grammar games. Thus, the only aspect that could be comparable was the vocabulary instruction. Classroom observations provided qualitative data, while surveys and a final exam provided quantitative data. The statistical analyses were significant. Students were more motivated, making learning more fun. Games improved academic performance and reduced spelling errors. The findings indicate the beneficial impact of including games in the classroom. Keywords: Teaching methods, game-based learning, motivation, learning vocabulary, digital games, physical gameses
dc.description.abstractL’interès a incorporar jocs a les classes d’anglès ha crescut significativament en els últims anys. Els mètodes d'aprenentatge tradicionals tenen limitacions per implicar i motivar els estudiants. En canvi, aquesta estratègia promou un entorn d'aula més atractiu i interessant. Aquest article explora l'impacte dels jocs en la motivació dels estudiants i la seva eficàcia en l'adquisició de vocabulari, així com els beneficis de diversos jocs físics i digitals. Per tal de reunir evidències empíriques que recolzen l'ús de jocs a les escoles de secundària, s'analitza la literatura publicada sobre el tema i els resultats empírics existents. Per confirmar o contrastar aquestes troballes es va dur a terme un estudi. L'estudi d'intervenció es va centrar en un grup de 45 alumnes de segon d'ESO. Per tal de no fer tantes diferències entre els dos grups, el grup d'intervenció va fer sis sessions on es van dur a terme jocs de vocabulari i gramàtica, mentre que el grup de control va fer sis sessions seguint el mètode tradicional d’ensenyament, tot i que també van poder participar en els jocs de gramàtica. Per tant, l'únic aspecte que va ser comparable va ser l'adquisició del vocabulari. Les observacions a l'aula van proporcionar dades qualitatives, mentre que les enquestes i un examen final van proporcionar dades quantitatives. L’anàlisi dels resultats va ser significatiu. Els alumnes estaven més motivats i els seus resultats acadèmics van millorar. Els resultats indiquen l'impacte positiu d'incloure jocs a l'aula. Mots Clau: Mètodes d'ensenyament, aprenentatge basat en jocs, motivació, aprenent vocabulari, jocs digitals, jocs físicses
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent43 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherMotivació en l'educació -- Ensenyament secundaries
dc.subject.otherGamificacióes
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.titleExploring the impact of games in secondary educationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionSupervisor: Sílvia Garriga Galobardes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint