Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorParellada Rius, Enric
dc.date.accessioned2025-01-20T11:16:52Z
dc.date.available2025-01-20T11:16:52Z
dc.date.created2024-05-31
dc.date.issued2024-05-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8449
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractLa hipòtesi d’aquest treball es planteja si escriure amb constriccions oulipianes afavoreix els processos cognitius i textuals de l’alumnat. Per investigar-ho, es vol descobrir si l’escriptura amb regles afavoreix l’escriptura creativa, comprovar si l’escriptura a l’estil oulipià afavoreix la creativitat en detriment de la preocupació pels aspectes lingüístics i conèixer l’experiència d’algunes docents en el plantejament de l’escriptura amb traves, així com l’opinió d’una autoritat en el tema. Tot això s'ha fet mitjançant la pràctica d'un taller literari. PARAULES CLAU: Oulipo, Contrainte, Taller, Escriptura, Regleses
dc.description.abstractThe hypothesis of this work is whether writing with Oulipian constraints favors the students' cognitive and textual processes. In order to investigate this, we want to find out if writing with rules favors creative writing, check if writing in the Oulipian style favors creativity to the detriment of concern for linguistic aspects and learn about the experience of some teachers in the approach to writing with crossings, as well as the opinion of an authority on the subject. All this has been done through the practice of a literary workshop. KEYWORDS: Oulipo, Constraint, Workshop, Writing, Ruleses
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent39 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEscriptura creativaes
dc.subject.otherBatxillerates
dc.titleLes constriccions oulipianes en l’aproximació de l’escriptura a l’alumnat de batxillerates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Mia Güell
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint