dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Farrés Masramon, Maria | |
dc.date.accessioned | 2025-01-21T10:08:32Z | |
dc.date.available | 2025-01-21T10:08:32Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8465 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | El desenvolupament del moviment i el desenvolupament del llenguatge sempre han estat
aspectes que s'han treballat per separat. Aquest treball de fi de grau, permet entendre la
interrelació que hi ha entre aquests dos pilars fonamentals pel desenvolupament integral i
òptim dels infants. Partint d'una fonamentació teòrica s'ha dut a terme una part pràctica
basada en l’observació la intervenció psicomotriu per entendre la relació d'aquests dos
fenòmens. Després de fer un buidatge de totes les observacions obtingudes, la conclusió és
que com més conscient i harmònic és el cos i el moviment d’un infant, també ho és la parla. | es |
dc.description.abstract | The development of movement and the development of language have always been aspects
that have been worked on separately. This dissertation allows for an understanding of the
interrelation between these two fundamental pillars for the comprehensive and optimal
development of children. Starting from a theoretical foundation, a practical part based on
psychomotor intervention through observation has been carried out to understand the
relationship between these two phenomena. After analyzing all the observations obtained, the
conclusion is that the more conscious and harmonious a child's body and movement are, the
same applies to their speech. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 97 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Aprenentatge motor | es |
dc.subject.other | Neurociències | es |
dc.subject.other | Llenguatge | es |
dc.title | Moviment i llenguatge. La relació que hi ha entre el desenvolupament del moviment amb el desenvolupament del llenguatge durant l’etapa 3-6 | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |