Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorFarrés Masramon, Maria
dc.date.accessioned2025-01-21T10:08:32Z
dc.date.available2025-01-21T10:08:32Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8465
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEl desenvolupament del moviment i el desenvolupament del llenguatge sempre han estat aspectes que s'han treballat per separat. Aquest treball de fi de grau, permet entendre la interrelació que hi ha entre aquests dos pilars fonamentals pel desenvolupament integral i òptim dels infants. Partint d'una fonamentació teòrica s'ha dut a terme una part pràctica basada en l’observació la intervenció psicomotriu per entendre la relació d'aquests dos fenòmens. Després de fer un buidatge de totes les observacions obtingudes, la conclusió és que com més conscient i harmònic és el cos i el moviment d’un infant, també ho és la parla.es
dc.description.abstractThe development of movement and the development of language have always been aspects that have been worked on separately. This dissertation allows for an understanding of the interrelation between these two fundamental pillars for the comprehensive and optimal development of children. Starting from a theoretical foundation, a practical part based on psychomotor intervention through observation has been carried out to understand the relationship between these two phenomena. After analyzing all the observations obtained, the conclusion is that the more conscious and harmonious a child's body and movement are, the same applies to their speech.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent97 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAprenentatge motores
dc.subject.otherNeurocièncieses
dc.subject.otherLlenguatgees
dc.titleMoviment i llenguatge. La relació que hi ha entre el desenvolupament del moviment amb el desenvolupament del llenguatge durant l’etapa 3-6es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint