dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Zamora Rodriguez, Marina | |
dc.date.accessioned | 2025-01-21T10:37:04Z | |
dc.date.available | 2025-01-21T10:37:04Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8468 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | Aquesta recerca se centra en la relació entre la família i l'escola, especialment durant
el segon cicle d'educació infantil. Utilitza un enfocament qualitatiu basat en el
paradigma interpretatiu per a analitzar la interacció entre la família i l'escola a l'escola
Congrés-Indians de Barcelona. L'estudi examina com les metodologies de Maurici i
Rebeca Wild, juntament amb la pedagogia Waldorf, influeixen en aquesta relació i en
la col·laboració entre les famílies i l'escola, adaptant-se a les necessitats individuals
dels infants i les seves famílies. A través d'aquesta recerca, es busca comprendre
l'aplicació pràctica d'aquests enfocaments educatius en un entorn específic, amb
l'objectiu de millorar la comprensió i la implementació d'una col·laboració efectiva entre
la família i l'escola durant la fase crucial de desenvolupament infantil. | es |
dc.description.abstract | This research focuses on the relationship between family and school, especially during
the second cycle of early childhood education. It employs a qualitative approach based
on the interpretative paradigm to analyze the interaction between family and school at
the Congrés-Indians school in Barcelona. The study examines how the methodologies
of Mauricio and Rebeca Wild, along with Waldorf pedagogy, influence this relationship
and collaboration between families and the school, adapting to the individual needs of
children and their families. Through this research, the aim is to understand the practical
application of these educational approaches in a specific setting, with the goal of
enhancing the understanding and implementation of effective collaboration between
family and school during the crucial phase of child development. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 100 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Família i escola | es |
dc.subject.other | Metodologia | es |
dc.subject.other | Waldorf, Pedagogia | es |
dc.title | La relació família-escola a l’etapa 3-6: estudi de cas a l’escola Congrés-Indians | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |