Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorZamora Rodriguez, Marina
dc.date.accessioned2025-01-21T10:37:04Z
dc.date.available2025-01-21T10:37:04Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8468
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquesta recerca se centra en la relació entre la família i l'escola, especialment durant el segon cicle d'educació infantil. Utilitza un enfocament qualitatiu basat en el paradigma interpretatiu per a analitzar la interacció entre la família i l'escola a l'escola Congrés-Indians de Barcelona. L'estudi examina com les metodologies de Maurici i Rebeca Wild, juntament amb la pedagogia Waldorf, influeixen en aquesta relació i en la col·laboració entre les famílies i l'escola, adaptant-se a les necessitats individuals dels infants i les seves famílies. A través d'aquesta recerca, es busca comprendre l'aplicació pràctica d'aquests enfocaments educatius en un entorn específic, amb l'objectiu de millorar la comprensió i la implementació d'una col·laboració efectiva entre la família i l'escola durant la fase crucial de desenvolupament infantil.es
dc.description.abstractThis research focuses on the relationship between family and school, especially during the second cycle of early childhood education. It employs a qualitative approach based on the interpretative paradigm to analyze the interaction between family and school at the Congrés-Indians school in Barcelona. The study examines how the methodologies of Mauricio and Rebeca Wild, along with Waldorf pedagogy, influence this relationship and collaboration between families and the school, adapting to the individual needs of children and their families. Through this research, the aim is to understand the practical application of these educational approaches in a specific setting, with the goal of enhancing the understanding and implementation of effective collaboration between family and school during the crucial phase of child development.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent100 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherFamília i escolaes
dc.subject.otherMetodologiaes
dc.subject.otherWaldorf, Pedagogiaes
dc.titleLa relació família-escola a l’etapa 3-6: estudi de cas a l’escola Congrés-Indianses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint