La importància dels jardins en el desenvolupament integral dels infants de tres a sis anys. Estudi de cas de l’escola Marino Marini
Author
Other authors
Publication date
2024-05-10Abstract
La recerca es porta a terme a l’escola Marino Marini. Aquesta investigació pretén
estudiar, analitzar i comprendre com els espais influeixen en el desenvolupament
integral dels infants en la primera etapa d’educació infantil (3-6). Per fer-ho es
desenvoluparà un estudi de cas qualitatiu d’un context específic, mitjançant
observacions directes de les interaccions dels infants amb el jardí, anàlisi de documents
i entrevistes a docents del centre per obtenir diferents punts de vista. D’aquesta manera,
es pretenen conèixer els aspectes clau que han de considerar-se per dissenyar un jardí
que permeti als infants desenvolupar-se de manera integral, així com els tipus de
materials necessaris.
Es parteix de la idea de corporeïtat, és dir entendre l’infant com una unitat integrada en
la seva totalitat física, emocional i cognitiva.
The research is carried out at the Marino Marini school. This research aims to study,
analyse and understand how spaces influence the integral development of children in
the first stage of early childhood education (3-6). To do this, a qualitative case study of
a specific context will be developed, through direct observations of the children's
interactions with the garden, document analysis and interviews with teachers at the
center to obtain different points of view. In this way, it is intended to know the key aspects
that must be considered to design a garden that allows children to develop in an integral
way, as well as the types of materials needed. It starts from the idea of corporeity, that
is to say understanding the child as an integrated unit in its physical, emotional and
cognitive totality.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Jardins
Infants -- Aprenentatge
Jocs
Pages
163 p.
Publisher
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya.
Note
Curs 2023-2024
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats