El model d’investigació a l’ensenyament de les ciències a l’educació primària: Dues percepcions diferents
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2024Resumen
Aquesta recerca s’ha portat a terme per conèixer més el model d’investigació i
analitzar la seva viabilitat al paradigma educatiu actual. Les dades s’han aconseguit
mitjançant dos grups de discussió, un a una escola que utilitza el model d’investigació
i un altre a una escola que no fa servir aquest model. A més dels grups de discussió,
s’ha realitzat una entrevista a la direcció del centre que sí que porta a terme el model
d’investigació per conèixer el context i els motius d’utilitzar-lo. Gràcies al marc teòric i
a les dades obtingudes del marc metodològic, es podran establir conclusions per
respondre les preguntes plantejades.
This research has been carried out to gain a better understanding of the research
model and to analyse its viability in the current educational paradigm. The work was
carried out by combining two focus groups, one in a school that uses the research
model and the other in a school that does not use this model. In addition to the focus
groups, an interview was conducted with the management of the school that does use
the research model in order to find out the context and the reasons for using it. Thanks
to the theoretical framework and the data obtained from the methodological
framework, conclusions can be drawn to answer the questions posed.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Investigació -- Metodologia
Didàctica
Ciències -- Didàctica
Páginas
80 p.
Publicado por
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Nota
Curs 2023-2024
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats