Mostrar el registro sencillo del ítem
Aprenentatge de la música a través d’un tema de ciències socials: la mitologia grega
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Cantalejo Callao, Ingid | |
dc.date.accessioned | 2025-01-24T11:44:44Z | |
dc.date.available | 2025-01-24T11:44:44Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8485 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) investiga l'efectivitat de la integració de la mitologia grega com a fil conductor per a l'aprenentatge musical a l'educació primària. Mitjançant una seqüència didàctica musical, s'analitza com l'ús de temes mitològics com Pandora, Orfeu i Eurídice, Persèfone i Hades, així com la història de Zeus, Hades i Posidó, pot millorar l'aprenentatge musical dels alumnes. Els participants són alumnes de cinquè de primària. El mètode utilitzat inclou la creació i implementació d'una seqüència didàctica, avaluació formativa i investigació qualitativa. Els resultats mostren un impacte positiu en la comprensió musical i la connectivitat cultural dels alumnes. Les conclusions suggereixen la importància de la integració interdisciplinària per a un aprenentatge holístic i significatiu | es |
dc.description.abstract | This Bachelor's Thesis investigates the effectiveness of integrating Greek mythology as a guiding theme for music education in primary schools. Through a musical didactic sequence, it analyzes how the use of mythological themes such as Pandora, Orpheus and Eurydice, Persephone and Hades, as well as the story of Zeus, Hades, and Poseidon, can enhance students' musical learning. Participants are fifth-grade students. The method involves creating and implementing a didactic sequence, formative assessment, and qualitative research. Results show a positive impact on students' musical understanding and cultural connectivity. Conclusions suggest the importance of interdisciplinary integration for holistic and meaningful learning | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 55 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Mitologia grega | es |
dc.subject.other | Música -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Educació primària | es |
dc.subject.other | Interdisciplinarietat | es |
dc.title | Aprenentatge de la música a través d’un tema de ciències socials: la mitologia grega | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |