Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorCantalejo Callao, Ingid
dc.date.accessioned2025-01-24T11:44:44Z
dc.date.available2025-01-24T11:44:44Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8485
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquest Treball de Fi de Grau (TFG) investiga l'efectivitat de la integració de la mitologia grega com a fil conductor per a l'aprenentatge musical a l'educació primària. Mitjançant una seqüència didàctica musical, s'analitza com l'ús de temes mitològics com Pandora, Orfeu i Eurídice, Persèfone i Hades, així com la història de Zeus, Hades i Posidó, pot millorar l'aprenentatge musical dels alumnes. Els participants són alumnes de cinquè de primària. El mètode utilitzat inclou la creació i implementació d'una seqüència didàctica, avaluació formativa i investigació qualitativa. Els resultats mostren un impacte positiu en la comprensió musical i la connectivitat cultural dels alumnes. Les conclusions suggereixen la importància de la integració interdisciplinària per a un aprenentatge holístic i significatiues
dc.description.abstractThis Bachelor's Thesis investigates the effectiveness of integrating Greek mythology as a guiding theme for music education in primary schools. Through a musical didactic sequence, it analyzes how the use of mythological themes such as Pandora, Orpheus and Eurydice, Persephone and Hades, as well as the story of Zeus, Hades, and Poseidon, can enhance students' musical learning. Participants are fifth-grade students. The method involves creating and implementing a didactic sequence, formative assessment, and qualitative research. Results show a positive impact on students' musical understanding and cultural connectivity. Conclusions suggest the importance of interdisciplinary integration for holistic and meaningful learninges
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent55 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherMitologia gregaes
dc.subject.otherMúsica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherInterdisciplinarietates
dc.titleAprenentatge de la música a través d’un tema de ciències socials: la mitologia gregaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint