Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorLópez Alvarado, Mélida Roxana
dc.date.accessioned2025-01-27T08:42:40Z
dc.date.available2025-01-27T08:42:40Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8488
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractRivas (2008) exposa que des d'una perspectiva d'inclusió, s'entén que les principals barreres que afecten l'aprenentatge i la participació de les i dels estudiants no es troben en les seves característiques personals o socials, sinó que es deuen principalment a les dinàmiques estructurals i operatives de les institucions educatives i del sistema educatiu en conjunt. El present Treball de Fi de Grau té com a objectiu conèixer les accions educatives que es duen a terme per l'aprenentatge dels infants en situació de pobresa. Per aconseguir respondre a aquest objectiu s'ha realitzat un estudi de cas de tipus qualitatiu, en el qual s'han recollit dades mitjançant l’anàlisi de documentació, l'observació i entrevistes a sis professionals d'un centre educatiu. Aquest centre destaca per la implementació d'estratègies educatives incloent suport econòmic, itineraris educatius personalitzats, i col·laboracions amb organitzacions externes. Així doncs, en aquest treball es fa una aproximació a la realitat social que viuen els infants en situació de vulnerabilitat i com l'escola esdevé un lloc on trobar l'equitat educativa.es
dc.description.abstractRivas (2008) argues that from an inclusion perspective, the main barriers affecting the learning and participation of students are not found so much in their personal or social characteristics but are mainly due to the structural and operational dynamics of educational institutions and the education system as a whole. The present Final Degree Project aims to learn about the educational actions that are carried out for the learning of children in poverty situations. To attain this objective, a qualitative case study has been carried out, in which data have been collected through the analysis of documentation, observation and interviews with six professionals from a school. This centre stands out for the implementation of educational strategies, including financial support, personalized educational itineraries, and collaborations with external organizations. Thus, this work approaches the social reality experienced by children in situations of vulnerability and how the school becomes a place where educational equity can be found.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent147 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherInfants pobreses
dc.subject.otherAprenentatgees
dc.titleAccions educatives per enfortir l’aprenentatge de l’alumnat en situació de pobresa infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint