dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Aprenentatge"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 60

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Accions educatives per enfortir l’aprenentatge de l’alumnat en situació de pobresa infantil 

      López Alvarado, Mélida Roxana (2024-05)
      Rivas (2008) exposa que des d'una perspectiva d'inclusió, s'entén que les principals barreres que afecten l'aprenentatge i la participació de les i dels estudiants no es troben en les seves característiques ...
    • Acercamiento a las características de los videojuegos y sus beneficios en el aprendizaje 

      Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía) (2013)
      En este artículo se presenta una aproximación hacia algunas de las características implícitas en los videojuegos que pueden ayudar a desarrollar beneficios en los procesos de aprendizaje: reglas, metas ...
    • An interview with Yrjö Engeström and Annalisa Sannino on activity theory 

      Ploettner, Joan; Tresserras Casals, Eva (2016)
      The authors interviewed professors Yrjö Engeström and Annalisa Sannino of CRADLE, University of Helsinki, in spring 2016 about activity theory.
    • Anàlisi d'una experiència basada en el mètode de la recerca del medi i amb el suport de les TIC 

      Cardona Areñas, Sílvia (2013-05-17)
      Avui en dia les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) s’han convertit en eines d’ús quotidià i alhora invisibles en diversos àmbits de la societat i les escoles no n’estan al marge. No cal ...
    • Anàlisi del procés d’ensenyament i aprenentatge en un equip de bàsquet femení des d’una perspectiva socioconstructivista 

      López Pérez, Aran (2025)
      Aquest treball estudia, des d’una perspectiva socioconstructivista, el procés d’ensenyament i aprenentatge en un equip júnior de bàsquet femení. L’objectiu és comprendre com es construeix el coneixement ...
    • Anàlisi i millora de les eines d’avaluació i de seguiment de les activitats d’aprenentatge basat en projectes i en problemes 

      Leiva Presa, Àngels; Benejam Vidal, Lluís; Grau Carrión, Sergi; Badosa Salvador, Anna; López Rocafiguera, Enric; Díaz, Jose (2023)
      A pesar de su amplia aplicación, las actividades de aprendizaje basado en proyectos y en problemas (ABP) todavía suponen varios retos en su realización. El diseño de la actividad y sus procesos de ...
    • Un análisis comparativo del papel del bucle fonológico versus la agenda viso-espacial en el cálculo en niños de 7-8 años 

      Alsina, Angel; Sáiz Roca, Dolores (2003)
      En esta investigación se ha estudiado la relación entre dos subsistemas de la memoria de trabajo (bucle fonológico y agenda viso-espacial) y el rendimiento en cálculo con una muestra de 94 niños ...
    • Análisis de la autopercepción de la competencia digital docente en la formación inicial de maestros y maestras 

      Marimon i Martí, Marta; Romeu Fontanillas, Teresa; Usart, Mireia; Sofía Ojando, Elena (2023)
      El contexto educativo actual configura una nueva competencia digital de los docentes como factor clave para dar respuesta a las formas de enseñar y de aprender en un mundo cada vez más digital. Se ...
    • Aplicació i anàlisis de la influència d'estratègies metacognitives en el procés d'aprenentatge d'una SA de rugbi a 3r d'ESO 

      López Blanco, Lea (2024-05-31)
      El present treball de final de màster examina l’autopercepció de l’aprenentatge en estudiants d’Educació Secundària Obligatòria mitjançant estratègies metacognitives. Es compara la percepció de ...
    • Avaluació de la implantació dels ipads a l'aula de segon de primària 

      Oliver Oliver, Irina (2014-05-16)
      En la societat actual, les TIC han revolucionat i transformat la manera de treballar, de relacionar-nos i de viure. Aquests canvis es veuen directament relacionats amb l’educació. Una de les claus per ...
    • Building Professional Identity during Pre-Service Teacher Education 

      Torres Cladera, Gemma; Simó, Núria; Domingo Peñafiel, Laura; Amat, Vanesa (2021)
      This article explores how university learning and the period of school placement can contribute to identity development understood as a dynamic and evolving process. From this perspective, we understand ...
    • Les cançons a l'educació infantil. Com i per què s'utilitzen? Anàlisi d’un cas 

      Pericas i Ramos, Marta (2013-05-17)
      Les cançons a l’Educació Infantil. Com i per què s’utilitzen? constitueix el títol del tema estudiat en aquest treball d’investigació qualitativa basada en la teoria constructivista de l’aprenentatge. ...
    • Colaborar para aprender 

      Marimon i Martí, Marta (2013)
      Las universidades de la era digital deben asumir el reto de transformar su entorno de enseñanza y aprendizaje, en el que tradicionalment ha predominado la clase magistral, para adoptar enfoques educativos ...
    • Concepció de la inclusió escolar 

      Iglesias Berruezo, Ana Maria (2024-05-06)
      Aquest estudi aborda les concepcions que presenten els professionals educatius, sobre la inclusió educativa i com aquesta pot influir en els processos d'ensenyament i aprenentatge i, per tant, en les ...
    • Els coneixements: què ensenyem a l'escola? Què aprenen els nois i les noies? 

      Fatsini, Esther; Gibert, Rosa; Guitart Aced, Rosa; Sitjà, Ramon (2008)
      L’estructura de la nostra mesa responia a la intencionalitat de contestar, o més ben dit de formular, les dues grans preguntes que ens havíem plantejat (què hem d’ensenyar i com ho hem de fer) i ...
    • Construir el conocimiento en la era digital: retos y reflexiones 

      Marimon i Martí, Marta; Cabero, Julio; Castañeda, Linda; Coll, César; De Oliveira, Janaina Minelli; Rodríguez Triana, María Jesús (2022)
      Este trabajo identifica cinco grandes retos que enfrentan los modelos emergentes de construcción y creación de conocimiento en contextos digitales: la democratización de la educación y la toma en ...
    • Contenidos de aprendizaje para estudiantes de diseño en podcast 

      Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); Eguía, José Luis (2009)
      La Universitat Politècnica de Catalunya, a través del Graduado Superior de Diseño, ha realizado una experiencia en donde los contenidos de aprendizaje se han distribuido mediante podcast. Es el primer ...
    • Les danses com a eina d’inclusió social i cultural a les aules 

      Calle Martínez, Marina (2025-05-25)
      Aquest treball de final de grau analitza la dansa com a eina d’inclusió social i cultural a les aules d’educació primària. S’utilitza un plantejament interpretatiu, s’observa la literatura existent ...
    • Disseny i anàlisi d'una intervenció educativa a l'àrea de llengua basada en l'aprenentatge cooperatiu 

      Arumí Codinach, Ingrid (2017-05)
      Aquest treball final de grau s’ha basat en fer una investigació qualitativa, concretament un estudi de cas d’un grup d’infants de 4t de primària. L’objectiu d’aquesta recerca és comprovar si l’aprenentatge ...
    • Educació Física i TIC. Anàlisi del centre de pràctiques i proposta de programació anual gradual d’inclusió de les TIC en l’Educació Física 

      Gàmez Perarnau, Raül (2014-05)
      Capllonch (2005) ja augurava a inicis del segle XXI que ens trobàvem en un moment d’especial sensibilització front a les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) dins les aules i Prat [et al] ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC