dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Comunicació en màrqueting"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-8 de 8

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Launching New Brand Line Bad Bitch 

      Basic Rodríguez, Alexia; Gómez Sánchez, Irene; Llurba Soler, Laura; Alonso Osés, Sofia (2022-05)
      Nuestro trabajo de fin de grado consiste en realizar el lanzamiento de una new brand line de productos cosméticos en Mercadona con la colaboración de la artista Bad Gyal como embajadora de los productos, ...
    • Llançament d'una línia de productes de cosmètica vegana i genderless per Freshly Cosmetics 

      Algarra Lamarca, Sergi (2022)
      El mercat de la cosmètica està vivint una revolució en tots els sentits. Tot el que abans era segur ara ho deixa de ser per donar pas a noves tendències i oportunitats. D’aquí a que de les mes populars ...
    • Pla de comunicació : Viníric, un altre món 

      Marín Grima, Marta (2018-05)
      Viníric és un nou concepte de vinoteca ubicat al bell mig del casc antic de la ciutat de Lleida. Una nova proposta de reformulació dels models de vinoteques establerts fins al moment a la capital de la ...
    • Pla de comunicació per a SAI Manresa: Campanya de visibilització d'expressions de gènere no normatives 

      Vila Masgrau, Pere (2023-05-30)
      Resum. Per tal de desenvolupar aquest pla de comunicació, primer de tot s'ha investigat quin grau de consciència hi havia en la societat respecte a la visibilització d'expressions de gènere no normativesi ...
    • Pla de màrqueting de la botiga Cutre Factory 

      Montoya, Laura; Pich, Julia (2023-05-30)
      Cutre Factory és una botiga que neix amb un enfocament en el moviment del "Slow Fashion", buscant minimitzar l'impacte de la confecció massiva de peces de roba al planeta i promovent la sostenibilitat. ...
    • Pla de màrqueting per conscienciar el consum de productes de Km0 amb tomàquets de penjar ecològics de Torroella de Montgrí 

      Badenas Gibrat, Cristina (2023-05-30)
    • Pla de Màrqueting: New Brand Line per Postres Masgrau 

      Llinàs Hereu, Clara; Trias Criballés, Guillem (2022-05)
      Postres Masgrau és una marca de postres d’elaboració artesanal, situada a Sant Vicenç de Torelló. La seva línia de productes va néixer amb l’oferta de postres tradicionals catalans, com són el flam, la ...
    • The sunrise shack una marca Hawaiana, aterra a Lanzarote 

      Prats Dalmau, Aina; Muntada Sala, Berta; Toneu Quintana, Montserrat (2022-05)
      Actualment, entre la nostra generació cada vegada més hi ha certa tendència cap a la vida saludable, una tendència que està guanyant pes tant a nivell nacional com internacional. La població adopta i ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC