Browsing by Subject "Educació primària"
Now showing items 1-20 of 138
-
Acompanyant l'alumnat de primària pel laberint d'Internet: avaluació reguladora de la competència informacional
(2019)La competència digital és imprescindible en la societat del segle XXI i per tant s'ha d'integrar en el marc de l'activitat habitual d'aula. Un element fonamental d'aquesta integració és l'avaluació. ... -
An analysis of the writing skill in English Primary Education Coursebooks in Catalonia. How has it evolved over the past 30 years?
(2019-05)The purpose of this article is to analyse how the writing skill is worked on in English coursebooks in the Catalan context. We aimed to see how this skill was presented over the last 30 years, since ... -
Analysing speaking activities in EFL textbooks: the catalan context
(2019-05)Textbooks are still predominant in the English Language Teaching context in Catalonia. They are expected to support learners' process to acquire a foreign language, especially, to support learners to ... -
Analysing the effectiveness of Phonics methodology and memorisation and repetition strategies in vocabulary writing in primary EFL learners
(2025-05-01)Este estudio investiga la eficacia de dos metodologías: por un lado, el método Phonics y, por otro, las estrategias de memorización y repetición, en la enseñanza del inglés como lengua extranjera (EFL) ... -
Analysis of oral and written skills among young language learners: a case study
(2021-05)As the purpose of communication in second language learning is the achievement of a complex, fluent and accurate speech, young learners’ oral and written features need to be taken into consideration. ... -
Anàlisi de com la mobilització dels recursos que disposa una escola poden determinar practiques educatives més inclusives
(2022)L’atenció educativa inclusiva és un gran repte a la societat i als centres educatius, ja que cada alumne/a és diferent. L’aprenentatge és un procés personalitzat que cada individu realitza des de la ... -
Anàlisi de converses a l’aula de Ciències a Cicle Inicial
(2019-05)Aquest treball d’investigació pretén trobar resultats a la pregunta “Què és el què es produeix quan realitzem converses a l’aula de ciències?”. Per fer-ho, s’han realitzat observacions i anàlisis de ... -
Anàlisi de la codocència com estratègia per a la inclusió a tres aules de primària
(2020-05)La societat del nostre país cada vegada és més diversa i això es reflexa a l’escola. Per això, els centres educatius també cada vegada són més diversos i han de pensar com atendre tot l’alumnat dins del ... -
Anàlisi de la codocència com estratègia per a la inclusió a una escola d'un barri de Buenos Aires (Argentina)
(2023-05-30)La societat es troba en un procés de canvi constant el qual l’escola ha d’acompanyar inevitablement, i per tant, adaptar-se constantment a allò que succeeix i les demandes que es produeixen. Dins ... -
Anàlisi de la pràctica educativa d un centre escolar que treballa des de la teoria de les intel·ligències múltiples
(2022-05-13)L’escola és un reflex de les actuacions i pràctiques de la societat on vivim. En aquest sentit, des dels centres educatius cal educar i vetllar per fer accessible l’aprenentatge i garantir el benestar ... -
Anàlisi de la relació entre família i escola que avança cap a la inclusió
(2021-05)Els centres educatius han d’anar de la mà de les famílies dels infants. Una bona relació, i per tant, una bona participació entre ambdós agents educatius afavoreix l’aprenentatge i el desenvolupament ... -
Anàlisi de les idees prèvies d’alumnes d’educació primària sobre astronomia
(2013-05-17)Els coneixements previs són el punt de partida per a construir un coneixement de forma significativa. Cal analitzar-los i tenir consciència dels models mentals dels infants per a poder fer un canvi ... -
Anàlisi de les principals dificultats que es troba una estudiant de Mestre de Primària durant la realització d'un projecte interdisciplinari d'Educació Plàstica a les Pràctiques III
(2019-05-17)El Treball Final de Grau que es presenta a continuació és un estudi de cas, en concret una autoetnografia, sobre un projecte d’art que es porta a terme durant les pràctiques III a una escola de Vic amb ... -
Anàlisi del discura entre infants quan realitzen aprenentatge cooperatiu en la resolució de problemes
(2021-04)El propòsit d’aquest Treball de Fi de Grau és el d’apropar-nos la realització d’anàlisi de converses entre iguals, de manera teòrica com de manera pràctica. En el TFG es podrà observar el desenvolupament ... -
Anàlisi del patrimoni proper com a recurs en la didàctica de les ciències socials
(2013-05-17)La pregunta inicial d’aquesta investigació rau en si el patrimoni proper és un recurs que facilita l’aprenentatge de les ciències socials als nens i nenes. Per tal de donar resposta a aquesta qüestió, ... -
Anàlisi dels criteris predominants en alumnes de primer de primària en la classificació espontània de figures geomètriques planes
(2015-05)Aquest treball es basa en observar quins criteris predominen a l’hora de classificar espontàniament figures geomètriques planes. L’estudi s’ha realitzat amb 12 alumnes de primer de primària d’una mateixa ... -
Anàlisis de la situació actual del nivell d'adquisició de competències bàsiques en l'àmbit digital de l'alumnat en escoles d'educació primària del Ripollès
(2015-05)Des de fa uns anys les tecnologies de la informació i la comunicació ocupen un paper molt important en la nostra societat actual degut als canvis que han sorgit, de manera que la digitalització de la ... -
Aplicació de l'aprenentatge cooperatiu en l'àrea d'Educació Física com a millora de la cohesió de grup en alumnes de cicle inicial de Primària
(2019-05)L’aprenentatge cooperatiu és una metodologia educativa basada en el treball en petits grups heterogenis, on els estudiants ajunten forces per a millorar el seu propi aprenentatge i també el de la resta ... -
Aportacions de les competències bàsiques al plantejament educatiu d’un curset de natació en horari escolar
(2015-05)Diversos autors parlen de la importància que té l’aplicació de les competències bàsiques dins de l’educació Primària, afirmant que d’aquesta manera aconseguim durant l’etapa obligatòria que els alumnes ... -
Aprenentatge de la música a través d’un tema de ciències socials: la mitologia grega
(2024-05)Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) investiga l'efectivitat de la integració de la mitologia grega com a fil conductor per a l'aprenentatge musical a l'educació primària. Mitjançant una seqüència ...