Browsing by Subject "Pràctiques pedagògiques -- Educació infantil"
Now showing items 1-15 of 15
-
Elaborar i aplicar una proposta d'intervenció en l'àrea de matemàtica seguint la pedagogia Montessori a l'Educació Infantil
(2020)La matemàtica és present en la majoria de les coses que fem, tot i no estar consensuat quan comença el coneixement matemàtic o què fa que sorgeixi, podem afirmar que l’utilitzem quotidianament. Les ... -
Escola activa: estudi de cas a l'Escola La Llera de Sora
(2021-05)Aquest treball d’investigació té per finalitat aprofundir en el coneixement de la pedagogia activa en l’Educació Infantil. La recerca consta de dues parts, una primera part teòrica on s’exposa una visió ... -
El espais exteriors com a oportunitat d'aprenentatge
(2021-05-14)La investigació en context sorgeix del pensament de trobar i conèixer espais exteriors dels centres educatius que estiguin prou desenvolupats. A més, neix amb la finalitat de posar en context la ... -
Exploring how reading approaches foster children's comprehension and language learning in an EFL class
(2020-05)Reading is considered one of the most important skills in the process of learning a second language because it exposes students to a wide range of vocabulary and grammar. This study aims at exploring ... -
How does the type of routine influence children's English learning of numbers in Preschool Education?
(2021-05)The aim of the present study is to observe and discover the kind of routine that works better when the oral numbers sequence in English is taught. The research has been carried out through two different ... -
La importància de l'acompanyament en un infant diagnosticat amb Autisme durant la transició de l'etapa educativa d'Infantil a Primària
(2021-05-13)L’autisme és un trastorn que desenvolupa moltes manifestacions clíniques i per això, encara costa definir-lo d’una única manera. Tanmateix, la majoria de les persones que presenten aquest diagnòstic ... -
El joc lliure amb material no estructurat a l'etapa 0-3: disseny d'una proposta d'intervenció a l'Escola Bressol El Roc Petit
(2021-05-14)En aquesta investigació es pretén observar i analitzar el joc lliure amb materials no estructurats i la seva influència en el desenvolupament dels infants en el primer cicle d’Educació Infantil (0 – 3). ... -
El joc simbòlic com a eina educativa amb infants de 3-6 anys
(2021-05-14)L’objectiu principal d’aquest treball és estudiar el joc simbòlic com a eina educativa amb infants de 3 a 6 anys. Per tal de conèixer les semblances i les diferències entre ambdues edats, es durà a ... -
El joc simbòlic en el procés d'aprenentatge dels infants
(2021-05-14)En aquesta investigació es pretén descriure i analitzar quin paper té el joc simbòlic en l’aprenentatge i en el desenvolupament integral dels infants de tres a sis anys. Parteixo d’una recerca qualitativa ... -
La maleta pedagògica, un recurs per descobrir
(2021-05)Avui en dia molts centres d'art, museus i centres de recursos pedagògics disposen de les maletes pedagògiques. Tot i això, és un recurs que encara és força desconegut per una gran part de la comunitat ... -
El paper de la dansa en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar
(2020-05)Aquest Treball Final de Grau pretén avaluar quin paper té la dansa en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar. Per fer-ho, s’ha portat a terme una recerca a partir de qüestionaris ... -
Quin impacte evolutiu té l'equitació terapèutica aplicada al Trastorn d'Espectre Autista (TEA)?
(2021-05)El tema principal d’aquest treball de recerca i d’investigació és sobre l’equitació terapèutica aplicada a alumnes amb autisme. Per aquest motiu, la principal finalitat d’aquesta recerca és identificar ... -
Quines influències té la música quan és en directe en relació quan la mateixa música és enrigstrada a l'aula d'Educació Infantil
(2021-05-14)El tema d’estudi de la present recerca és veure que la música en directe té més impacte en els infants en comparació a la música enregistrada i la música en format audiovisual. Per això, aquesta recerca ... -
La relació entre la psicomotricitat i la pedagogia del moviment lliure
(2021-05-13)La Psicomotricitat i la pedagogia del Moviment Lliure són dues metodologies que es tracten de manera independent. No obstant, aquest treball ofereix la possibilitat de descobrir la relació que hi ha ... -
La relació entre les arts i les emocions: una investigació-acció amb infants d'educació infantil d'una escola d'alta complexitat
(2021-05-14)En aquest TFG es planteja la pregunta de com pot influir l’apropament i la introducció a l’activitat artística en les emocions i la conducta d’infants d’educació infantil. A través d’una sèrie ...