Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat Autònoma de Barcelona
dc.contributor.authorComajoan, Llorenç
dc.contributor.authorBirello, Marilisa
dc.contributor.authorSalguero, Tania
dc.date.accessioned2025-04-28T06:41:22Z
dc.date.created2024
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationComajoan-Colomé, Ll., Birello, M., Salguero, T. (2024) Corregim a mida. Sense por però amb senderi. Articles de didàctica de la llengua i la literatura, (101), 32-39ca
dc.identifier.issn1133-9845ca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180159
dc.description.abstractL’article proposa reflexions sobre com es poden corregir i comentar els textos escrits d’estudiants de secundària i, en concret, de l’alumnat que no té el català com a llengua familiar. S’hi proposen diferents tipus de correcció i s’hi recomanen dues estratègies: a) corregir-ne primer els aspectes discursius i més tard els lingüístics, i b) fer-ne correccions a mida, segons les característiques i les necessitats de l’alumnat.ca
dc.format.extent8 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherGraóca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherCorrecció d'estilca
dc.subject.otherEscripturaca
dc.subject.otherAvaluacióca
dc.subject.otherAlumnesca
dc.titleCorregim a mida. Sense por però amb senderica
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termsforeverca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.date.embargoEnd9999-01-01


Fitxers en aquest element

Aquest document conté fitxers embargats indefinidament

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix