Corregim a mida. Sense por però amb senderi
Ver/Abrir
Este documento contiene ficheros embargados indefinidamente
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2024ISSN
1133-9845
Resumen
L’article proposa reflexions sobre com es poden corregir
i comentar els textos escrits d’estudiants de secundària i,
en concret, de l’alumnat que no té el català com a llengua
familiar. S’hi proposen diferents tipus de correcció i s’hi
recomanen dues estratègies: a) corregir-ne primer els aspectes
discursius i més tard els lingüístics, i b) fer-ne correccions a
mida, segons les característiques i les necessitats de l’alumnat.
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
8 p.
Publicado por
Graó
Citación
Comajoan-Colomé, Ll., Birello, M., Salguero, T. (2024) Corregim a mida. Sense por però amb senderi. Articles de didàctica de la llengua i la literatura, (101), 32-39
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1523]
Derechos
Tots els drets reservats