Corregim a mida. Sense por però amb senderi
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor | Universitat Autònoma de Barcelona | |
dc.contributor.author | Comajoan, Llorenç | |
dc.contributor.author | Birello, Marilisa | |
dc.contributor.author | Salguero, Tania | |
dc.date.accessioned | 2025-04-28T06:41:22Z | |
dc.date.created | 2024 | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Comajoan-Colomé, Ll., Birello, M., Salguero, T. (2024) Corregim a mida. Sense por però amb senderi. Articles de didàctica de la llengua i la literatura, (101), 32-39 | ca |
dc.identifier.issn | 1133-9845 | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/180159 | |
dc.description.abstract | L’article proposa reflexions sobre com es poden corregir i comentar els textos escrits d’estudiants de secundària i, en concret, de l’alumnat que no té el català com a llengua familiar. S’hi proposen diferents tipus de correcció i s’hi recomanen dues estratègies: a) corregir-ne primer els aspectes discursius i més tard els lingüístics, i b) fer-ne correccions a mida, segons les característiques i les necessitats de l’alumnat. | ca |
dc.format.extent | 8 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Graó | ca |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca |
dc.subject.other | Correcció d'estil | ca |
dc.subject.other | Escriptura | ca |
dc.subject.other | Avaluació | ca |
dc.subject.other | Alumnes | ca |
dc.title | Corregim a mida. Sense por però amb senderi | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.embargo.terms | forever | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.date.embargoEnd | 9999-01-01 |
Files in this item
This document contains embargoed files indefinitely
This item appears in the following Collection(s)
-
Articles [1,523]