Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorCruz Hinojosa, Andrea de la
dc.date.accessioned2025-07-30T07:27:39Z
dc.date.available2025-07-30T07:27:39Z
dc.date.created2025-05-17
dc.date.issued2025-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180367
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractEl propòsit d’aquest estudi és analitzar la importància de l’educació emocional a les escoles a través del conte com a eina principal, posant en evidència la importància de les actituds i la formació específica del docent en aquesta pràctica educativa. Així doncs, aquest treball consta d’un marc teòric construït amb les aportacions de diversos referents teòrics reconeguts. Seguidament, es presenta un estudi de cas a una aula de I4 on apareix una recollida de dades derivades d’observacions a l’aula i entrevistes per conèixer en profunditat aquest tracte emocional i quina tipologia de contes s’utilitzen per tractar l’educació emocional. Finalment, es connecten les dades prèviament recollides, formant l’anàlisi d’aquestes i a continuació, es triangulen amb els objectius principals i les referències bibliogràfiques corresponents que han composat la recerca. Per acabar, s’ha elaborat l’extracció de les conclusions a partir dels resultats obtinguts per cada objectiu, juntament amb la triangulació de les dades i es proposen propostes de millora i de futur, per tal de concloure el treball de recerca.ca
dc.description.abstractThe purpose of this study is to analyze the importance of emotional education in schools through storytelling as the main tool, highlighting the importance of teachers attitudes and their specific training in this educational practice. Accordingly, this paper includes a theoretical framework constructed from the contributions of various recognised theoretical references. Subsequently, a case study is presented in an I4 classroom, involving data collection based on classroom observations and interviews, with the aim of gaining an in-depth understanding of the emotional approach and the types of stories used to address emotional education. Finally, the previously gathered data are connected and analysed, and then triangulated with the main objectives and the corresponding bibliographic references that support the research. To conclude, the findings are summarised through the extraction of conclusions based on the results obtained for each objective, along with data triangulation, and proposals for improvement and future directions are presented in order to conclude the research project.ca
dc.format.extent89 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherEducació emocionalca
dc.subject.otherConteca
dc.subject.otherEducació infantilca
dc.titleEl conte com a eina per treballar l’educació emocional: el paper del/de la docentca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix