Mostrar el registro sencillo del ítem
Com es poden ensenyar matemàtiques a través dels contes al segon cicle d’educació infantil
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Viñas Lucio, Georgina | |
dc.date.accessioned | 2025-07-30T07:53:09Z | |
dc.date.available | 2025-07-30T07:53:09Z | |
dc.date.created | 2025-05-01 | |
dc.date.issued | 2025-05-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/180368 | |
dc.description | Curs 2024-2025 | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball té com a finalitat saber com es poden ensenyar les matemàtiques a través dels contes al segon cicle d’Educació Infantil. Per poder-ho fer s’han establert objectius i a través d’una recerca de paradigma interpretatiu, una recerca qualitativa i l’anàlisi documental s’ha pogut obtenir com a resultat els continguts i processos matemàtics que s’han de treballar a Educació Infantil. A més a més, també s’ha obtingut un conjunt de contes per poder treballar els continguts matemàtics esmentats anteriorment. Finalment, s’han obtingut unes preguntes i propostes d’activitats per poder acompanyar un dels contes seleccionats i així servir d’exemple per treballar les matemàtiques amb altres contes. | ca |
dc.description.abstract | This paper aims to know how mathematics can be taught through storytelling in Early Childhood Education. In order to do this, three objectives have been established and through an interpretative paradigm research, a qualitative research and documentary analysis, it has been possible to obtain as a result the mathematical content and the processes that must be worked on in Early Childhood Education. In addition, a set of stories has also been obtained to be able to work on the mathematical contents mentioned above. Finally some questions and activities have been obtained to accompany one of the selected stories and thus serve as an example for working on mathematics with other stories. | ca |
dc.format.extent | 42 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Educació infantil | ca |
dc.subject.other | Matemàtica | ca |
dc.subject.other | Contes | ca |
dc.title | Com es poden ensenyar matemàtiques a través dels contes al segon cicle d’educació infantil | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess |