Introducing english as a foreign language through nursery rhymes to very young learners
Ver/Abrir
Este documento contiene ficheros embargados indefinidamente
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2025-05-05Resumen
Ensenyar EFL a aprenents molt joves requereix implicació i recursos significatius.
Les cançons infantils donen suport a la introducció de l'anglès mitjançant el ritme,
la repetició i el joc. Aquest estudi es basa en l'eficàcia de les cançons infantils com
a eina per ensenyar anglès a alumnes molt joves. Per donar resposta a la meva
pregunta de recerca, la metodologia de recerca inclou tres eines; una revisió de
documents, observacions a l'aula de dos grups d’I5 i entrevistes a mestres
d'anglès d'educació infantil. Aquest estudi es basa en la recerca acadèmica a
través d'articles, llibres i documents acadèmics. Els resultats posen de manifest
els clars beneficis de les cançons infantils, oferint una manera natural de
familiaritzar-se amb els sons anglesos i fomentar la motivació, gràcies a
l'observació d'una situació de context real i als reptes del professorat i la
percepció de la seva implementació.
Teaching EFL to Very Young Learners requires engagement and meaningful
resources. Nursery rhymes support the introduction to English through rhythm,
repetition, and play. This study relies on the effectiveness of nursery rhymes as a
tool for teaching English to Very Young Learners. To answer my research question,
the research methodology includes three tools: a document review, classroom
observations of two I5 groups, and interviews with early childhood English
teachers. This study is based on academic research through articles, books, and
academic documents. The results highlight the clear benefits of nursery rhymes,
offering a natural way of becoming familiar with English sounds as well as
fostering motivation, thanks to the observations of a real-context situation and
teachers’ challenges and perception of their implementation
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Inglés
Palabras clave
Páginas
52 p.
Publicado por
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Nota
Curs 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats