Mostrar el registro sencillo del ítem
Les cançons com a recurs per l’adquisició de rutines a l’educació infantil
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Fortet Casabella, Anna | |
dc.date.accessioned | 2025-09-16T12:20:04Z | |
dc.date.created | 2025-05-05 | |
dc.date.issued | 2025-05-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/180472 | |
dc.description | Curs 2024-2025 | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball de final de grau té per objectiu observar, conèixer i analitzar com les cançons infantils poden afavorir l’adquisició de rutines i promoure el desenvolupament de l’autonomia en infants d’educació infantil. La recerca, de caràcter qualitatiu i emmarcada en el paradigma interpretatiu, es basa en un estudi de cas dut a terme en una aula amb infants de tres a sis anys. Els resultats evidencien que l’ús de cançons específiques en moments de rutina millora la participació, l'anticipació i la interiorització de les accions. Així, la música esdevé un recurs pedagògic potent que estructura el temps i potencia el benestar i l’autonomia dels infants. | ca |
dc.description.abstract | This project studies how songs can help young children learn daily routines and become more independent in preschool. The research is qualitative and uses an interpretative approach. A case study was conducted in a class with children aged three to six. The results show that using songs during routine times helps children understand and remember the routines, making them more active and confident. Music is shown to be a useful and enjoyable tool that helps organise the day and supports children's learning and emotional well-being. | ca |
dc.format.extent | 91 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | ca |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca |
dc.subject.other | Cançons infantils | ca |
dc.subject.other | Educació infantil | ca |
dc.subject.other | Pedagogia | ca |
dc.title | Les cançons com a recurs per l’adquisició de rutines a l’educació infantil | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.embargo.terms | forever | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/closedAccess | |
dc.date.embargoEnd | 9999-01-01 |
Ficheros en el ítem
Este documento contiene ficheros embargados indefinidamente