Treballs de Fi de Màster: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 121-140 de 644
-
Me muevo ¿Me emociono y aprendo? Análisis de la influencia de la metodología de educación física emocional en el aprendizaje, las emociones y el autoconocimiento en una situación de aprendizaje de hábitos saludables en la ESO.
(2023-06-01)En los últimos años, la educación emocional ha adquirido gran relevancia en el ámbito educativo. La materia de educación física se ha identificado como un escenario ideal para su implementación debido ... -
La traducción jurídica en la UE: Análisis comparativo de textos jurídicos (inglés-español)
(2023-09-06)El objetivo principal de este trabajo es profundizar en el estudio de la traducción jurídica, específicamente en el ámbito institucional de la Unión Europea, analizar la calidad de la traducción automática ... -
Les emocions a la matèria d'Educació Física a secundària i batxillerat: Revisió bibliogràfica
(2023-06-02)Introducció: El benestar emocional en el nou currículum educatiu es considera un element definidor i principi pedagògic de l’educació bàsica. Per aquesta raó, l’educació emocional pretén potenciar el ... -
Autolesió no suïcida i autolesió no suïcida en línia, en una mostra d’adolescents ingressats en una unitat d’Hospital de Dia Infanto-Juvenil
(2023-03-05)L'autolesió no suïcida (ANS) és el dany deliberat i autodirigit del teixit corporal sense intenció suïcida i amb finalitats no sancionades socialment o culturalment (Klonsky et al., 2014). L'adolescència ... -
The use of standard and creative active subtitling as didactic tools. A collaborative approach in the ESL classroom
(2023-06-01)The use of subtitling as an active didactic tool is remarkably growing in the foreign language field. Different studies prove that subtiling together with other audiovisual translation modes (dubbing, ... -
La cançó protesta: Desconstrucció del gènere per a la seva aplicació a l'aula de secundària
(2023-06-02)Aquest treball aprofundeix en l’ús de la cançó protesta dins del marc educatiu actual i estudia la seva aplicabilitat a l’ESO (Educació Secundària Obligatòria). La investigació pretén mostrar la ... -
Una perspectiva docent sobre la diversitat de gènere de l'alumnat a educació física en un centre d'educació secundària
(2023-06-01)Aquesta recerca té com a objectiu principal analitzar les perspectives del professorat d’educació física envers la diversitat de gènere de l’alumnat a les seves aules, treballant i interaccionant amb ... -
The impact of feedback in the EFL classroom: A way to improve students' motivation
(2023-06-02)The present study aims to analyze the impact of feedback in the EFL classroom as a tool to enhance students’ motivation. The study also examines how praise can affect students’ motivation and to what ... -
Scaffolded feedback through computer-based tools aiming at reducing public speaking anxiety
(2023-06-01)El present estudi té la intenció de contribuir al desenvolupament d’eines per tal de reduir els nivells d’ansietat als adolescents a l’hora de parlar en públic. L’estudi es va portar a terme en dues ... -
Role-playing games: A motivational tool to help EFL learners develop confidential speaking
(2023-06-02)Even though it is true that the English Language plays a significant role all around the world today, it continues to be one of the most demanding subjects for secondary school students (Rubio and ... -
A study on the effectiveness of teaching connected speech in high school english teaching: Linking and intrusive ‘r’
(2023-06-02)Este trabajo examina cómo se pueden mejorar las habilidades de comprensión auditiva de los estudiantes en los institutos de secundaria mediante la instrucción explícita sobre los fenómenos del discurso ... -
Using students' mother tongue in class: an effective teaching method for ESL classes?
(2023-05-30)ESL teaching has significantly changed over the last decades. The traditional grammar-based method, in which the teacher tended to overuse their students’ mother tongue, has given way to a far ... -
Llegir per viure i créixer. Hàbit lector, foment de la lectura a les escoles i dinamització de la literatura a secundària
(2023-05-01)Resum: El present treball recull un estudi d’investigació dins de l’àmbit de la literatura, sobre l’hàbit lector adolescent i com fomentar-lo. A partir d’un estudi de cas, es presenta una anàlisi del ... -
Millorar la situació social entre l'alumnat de l'aula d'acollida i el seu grup classe: la percussió de carrer com a eina social
(2023-05-01)Resum La present investigació pretén conèixer i millorar la situació social dels i les alumnes nouvinguts/es partícips en un centre educatiu públic català. Tractarà d’endinsar-se a l’aula d’acollida ... -
Les TIC i la producció musical a l'aula: una font inesgotable de recursos
(2023-04-30)La tendència cap a l’ús de de les Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC) dintre de l’aula és cada vegada més alta. En un món cada vegada més digitalitzat, emprar aquests tipus d’eines sembla ... -
L'educació emocional dins l'aula de música de secundària
(2023-05-17)Aquesta investigació s’endinsa en el coneixement de l’educació emocional, els seus beneficis i la seva aplicació pràctica dins les aules d’educació secundària, amb l’objectiu de crear un seguit ... -
La ruta dels clàssics: la lectura com a pràctica
(2023-06-02)L’objectiu principal d’aquesta investigació és comprovar l’efectivitat de les rutes literàries per millorar la competència lectora i la literària amb els alumnes de secundària. Mitjançant l’anàlisi ... -
La música com a eina d’acollida i d’inclusió als centres educatius
(2023-06-01)El present treball de fi de màster presenta una proposta reflexiva i una revisió pedagògica sobre la inclusivitat i l’acollida dins de les aules de música a la secundària. Per fer-ho, la proposta ... -
L’oci més enllà d'educar: Les activitats extraescolars en el desenvolupament identitari durant l’adolescència
(2023-06-01)L'adolescència és el període més intersticial en el desenvolupament d'una persona on les activitats del marc educatiu no formal, com ara les extraescolars, propicien la formació d'identitats personals ... -
Introducció a l’entrenament de la força: Situació d’aprenentatge gamificada en Educació Física com a mètode d’aprenentatge significatiu en alumnes de Batxillerat
(2023-05-30)L'objectiu d'aquesta investigació és comparar l'impacte d'una situació d'aprenentatge gamificada en l'assignatura d'educació física en relació amb la capacitat de generar aprenentatge significatiu en ...