Grau en Mestre d'Educació Primària: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 161-180 de 261
-
L’Aprenentatge cooperatiu aplicat a l'ensenyament de la llengua castellana : una proposta d’innovació didàctica per a Cicle Superior d’Educació Primària amb l’objectiu de millorar la cohesió del grup i l’aprenentatge del castellà
(2016-05)El present treball consisteix en la creació d’una proposta d’innovació didàctica per a cicle superior d’educació primària, basada en l’aplicació dels principis del treball cooperatiu amb l’objectiu, de ... -
La Transició de primària a secundària des de la veu de cinc estudiants. D’una escola amb un projecte de comunitat d’aprenentatge a un institut públic situat al Vallès Oriental
(2016-05-13)En aquest estudi es pretén descriure i analitzar la transició de la primària a la secundària des de la veu de cinc infants que passen d’una escola emmarcada en el projecte de Comunitat d’Aprenentatge ... -
La Relació que s’estableix entre l’escola i les famílies a l’Escola Vedruna de Ripoll
(2016-05)Les relacions que estableixen família i escola han anat variant en funció de la societat del moment (diferents maneres de viure, de pensar, d’establir vincles, etcètera). Diversos autors que tracten la ... -
How a personal learning environment can help primary english teachers to increase their knowledge
(2016-05)A Personal Learning Environment (PLE) is defined as a set of tools, information resources, web connections and activities in which learners are allowed to create, to share ideas, to join groups and to ... -
TEA i inclusió educativa : quines són les actituds dels docents envers la inclusió d’alumnat amb TEA a les aules ordinàries?
(2016-05)En els últims anys, la inclusió d’alumnes amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) en centres d’educació ordinària ha provocat importants canvis metodològics i curriculars per part dels docents. Tot ... -
Promoting english motivation among Primary education students, design and analysis of a cooperative in a catalan primary school
(2016-05)The thesis turns around the cooperative learning (henceforth CL) in the Primary stage applied in EFL. It is the aim of the study to analyse and understand the aspects related with this process and its ... -
Metamorfosi. Dificultats i oportunitats en el procés de transformació pedagògica: el cas de l’Escola Els Castanyers de Viladrau
(2016-05)Aquest Treball de Final de Grau persegueix determinar les condicions necessàries per dur a terme un canvi didàctic i pedagògic en una comunitat educativa, partint del cas concret de l’Escola Els Castanyers ... -
Towards the attainment of intercultural communicative competence in foreign language education
(2016-05)Avui en dia s'espera que els i les docents de llengües estrangeres ensenyin la competència comunicativa intercultural (CCI). Tanmateix, la manera com podrien integrar-la en el programa d'ensenyament ... -
The use of the interactive whiteboard in primary school (student motivation)
(2016-05)The purpose of this study is to analyse if the pupils of first grade of primary education are more motivated to learn the English language through the use of the Interactive Whiteboard (IWB). To start ... -
L’Educació emocional i afectiva com a eina per fomentar un bon clima d'aula i de relació a l'escola inclusiva
(2016-05)L’educació emocional és una pràctica inclusiva dins l’escola que pretén ajudar a desenvolupar les competències emocionals. És un aprenentatge de vida que ajuda a conèixer les pròpies emocions i les dels ... -
Quina és la realitat de l'expressió corporal? Anàlisi de l'ensenyament de l'expressió corporal per a la millora de l'educació primària
(2016-05)Aquest estudi va néixer d’una especial necessitat personal i professional d’avançar qualitativament en la labor docent en Expressió Corporal; identificar els problemes actuals de l’ensenyament, anar a ... -
Les Biblioteques escolars a la comarca d'Osona
(2016-05)Sovint es parla de les noves biblioteques escolars, de la seva funció com a recurs pedagògic dels centres i de la tasca que tenen per fomentar la lectura entre els infants i joves. En aquest projecte ... -
Anàlisi del procés d'ecolarització d'un infant amb NEE a través d'un relat biogràfic
(2016-01)L’objectiu d’aquest treball és analitzar el procés d’escolarització d’un infant amb Necessitats Educatives Especials. Per fer-ho, he realitzat el relat biogràfic del nen parant especial atenció al seu ... -
Les tecnologies digitals en l'àmbit de l'educació física: descripció de la situació actual a la ciutat de Girona
(2016-01)La incorporació de les tecnologies digitals en la societat està produint un canvi en l’àmbit educatiu i, per tant, una transformació en l’enfocament pedagògic de l’educació. En aquesta transformació, ... -
Intervenció educativa per la prevenció de l'obesitat infantil mitjançant l'activitat física i l'alimentació
(2015-05)Els darrers anys hi ha hagut una creixent preocupació per l‟augment de pes en els infants. Aquesta problemàtica de sobrepès infantil ha augmentat molt en poc temps, i fins i tot l‟Organització Mundial ... -
L’activitat científica que els pares i mares científics promouen als seus fills i filles
(2015-05)L’aprenentatge és un dret i un deure que tenen tots els infants a la nostra societat. Aquest aprenentatge s’adquireix a les diverses institucions escolars, per tant són aquestes les que s’encarreguen ... -
La participació dels alumnes de primer, tercer i cinquè d'educació primària a l'escola Cubana Domingo Murillo a les sessions d'educació física
(2015-05)La finalitat d’aquesta investigació és Interpretar i comprendre els diferents graus de participació infantil que condicionen el desenvolupament dels infants a les sessions d’educació física a l’escola ... -
Les relacions família-escola en una comunitat d'aprenentatge
(2015-05)En aquest treball es realitza un estudi de cas qualitatiu sobre les relacions que hi ha entre les famílies i l’escola la qual es basa en una comunitat d’aprenentatge, les diferents formes de participació ... -
La relaxació com a recurs inclusiu per millorar l'atenció dels alumnes de 2n de primària
(2015-05)A la societat actual, cada vegada hi ha més persones que manifesten tenir dificultats per mantenir l’atenció. A les aules aquesta falta d’atenció té conseqüències a nivell individual però també a nivell ... -
Tertúlies musicals dialògiques en l'educació. Un estudi de cas : L’escola d'adults La verneda de Sant Martí
(2015-05)El propòsit d’aquesta investigació és conèixer una metodologia innovadora en el camp de l’educació musical, “Les Tertúlies Musicals Dialògiques”, amb la finalitat d’apropar la música clàssica als alumnes ...