Grau en Mestre d'Educació Primària: Recent submissions
Now showing items 61-80 of 261
-
Gamification in CLIL lessons: creation and implementation of a vocabulary game specialized in natural sciences for EFL learners
(2021-05-14)This study explores and discovers the game methodology as a way of learning in CLIL, specifically in the areas of English language and natural sciences, to investigate whether it is a good method to ... -
Barreres de la dansa a l'Educació Primària
(2021-05-14)Hi ha molts i moltes alumnes que presenten una gran dificultat a l’hora de treballar l'expressió corporal i la dansa a l’aula, sobretot si aquesta tracta temes que tenen a veure amb la improvisació. ... -
Com canalitzar les emocions a través de la música en l’etapa d’Educació Primària
(2021)Aquest treball, busca per una banda, investigar la influència que té la música en relació amb les emocions de l'ésser humà, concretament, amb infants i adolescents. Per altra banda, observar i analitzar ... -
Anàlisi de l’ensenyament-aprenentatge de l’àmbit de coneixement del Medi Social: estudi de cas d’una escola de primària
(2021-05)Aquesta recerca se centra en l’anàlisi del procés ensenyament-aprenentatge de l’àmbit de coneixement del medi social en l’etapa de primària. La finalitat és interpretar en quin model didàctic es concep ... -
L'impacte de la musicoteràpia en infants amb TDAH
(2021-05)Aquest treball neix a partir de l’objectiu de conèixer els beneficis de la música en l’aprenentatge i, més concretament, en l’alumnat que presenta necessitats educatives especials. Actualment, és d’interès ... -
La gamificació: una eina inclusiva a l’educació primària
(2021-05)El present treball pretén analitzar si la gamificació esdevé una bona eina per a la inclusió a les aules d'educació primària. Aquesta nova metodologia ha començat a agafar terreny en l'àmbit de ... -
Identitats trans al context escolar: expectatives, realitat i propostes de millora
(2021-05-14)El present treball dona veu al col·lectiu trans des del context educatiu i, concretament, l’escolar. S’han estudiant les bases teòriques i legals de la realitat actual de les identitats trans en el ... -
Immersion resources and activities in English for young learners on a CLIL proposal
(2021-05)Over the past few years, CLIL (Content and Language Integrated Learning) methodology has been implemented in Primary Education, this project intends to explore the teaching and learning of foreign ... -
Encouraging students' oral production in EFL learning through extrinsic motivation
(2021-05)In recent years there has been a growing interest in establishing motivation as an essential feature to acquire high-quality learning as well as enhance personal growth. Teachers ought to focus on ... -
El tractament de la intel·ligència emocional a l'àrea d'educació física a cicle superior en cinc escoles del Berguedà
(2021-05)En aquest estudi s’analitza com a objectiu principal el tractament de la intel·ligència emocional a l’aula d’educació física a l’etapa de cicle superior. Tanmateix, aquest objectiu permet igualment ... -
Elaboració d'un programa docent de prevenció i actuació de situacions vinculades amb la identitat de gènere, dins l'aula o àmbit escolar
(2021-05)Els centres educatius són, en essència, un reflex imminent de les actuacions, pràctiques i discursos culturals delimitats en el si de la societat. La identitat de gènere, en aquest sentit, i a les mans ... -
Estudi sobre l’autopercepció dels infants de cicle superior d’educació primària d’una escola de màxima complexitat en relació amb les àrees STEAM
(2021)Aquesta recerca pretén indagar sobre quins són els principals motius que porten als infants a tenir percepcions dubtoses o negatives sobre ells mateixos com a estudiants en relació amb les àrees vinculades ... -
Para de pensar: procés reflexiu entorn el pensament crític, l'educació i les arts
(2021-05)Aquest Treball de Final de Grau es tracta d’un procés reflexiu, en què s’enllaça pensament crític, educació i arts. Des de l’humil perspectiva i curiositat d’una estudiant de grau es reflexiona i s’indaga ... -
Inclusió de l'alumnat a l'àrea d'Educació Física: anàlisi d'activitats d'aprenentatge inclusives en un centre educatiu
(2021-05)En aquest estudi s’ha portat a terme una investigació per analitzar quines activitats d’aprenentatge inclusives són presents dins l’àrea d’Educació Física en un centre educatiu concertat de Vic. En ... -
Pedagogies de l'aprenentatge i educació inclusiva a primària
(2020-05-15)Aquest treball busca, per una banda, investigar la metodologia pedagògica de l’escola el Martinet per entendre els seus fonaments teòrics i, per altra banda, observar i analitzar l’impacte d’aquesta en ... -
The value of drama in English language learning
(2020-05-01)This work studies the value of drama in English language learning. In the Theoretical Framework part, I talk about what drama is in terms of education, I introduce the curricular aspects that relate ... -
Anàlisi dels conflictes en l'educació física des de la visió docent
(2020-05)L’objectiu d’aquest estudi és analitzar en profunditat els conflictes en l’educació física. Indagar en la concepció que tenen els mestres sobre el conflicte, la seva formació al respecte, les diferències ... -
Anàlisi de l'activitat física dels infants de 6è de primària escolaritzats al municipi de Roda de Ter, Osona
(2020-05)En el present estudi s’ha portat a terme una investigació sobre els nivells d’activitat física dels infants de sisè de primària de Roda de Ter, en horari lectiu i no lectiu, diferenciat segons sexe. El ... -
El cas de les Terres de l'Ebre. Un exemple de la influència de les bandes municipals a l'educació primària
(2020-05)Aquest Treball Final de Grau gira entorn de la investigació d’una cultura musical que existeix fa molts danys, les bandes de música. Aquestes tenen una gran repercussió a nivell Espanyol però en aquest ... -
Com influeix la pràctica d'activitats extraescolars en el rendiment acadèmic dels infants de 6è de primària
(2020-05)Aquesta recerca analitza la influència que té la pràctica d’activitats extraescolars en el rendiment acadèmic dels alumnes de primària. La mostra que s’ha utilitzat per fer l’estudi ha estat formada ...