Grau en Mestre d'Educació Primària: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 1-20 de 261
-
Accions educatives per enfortir l’aprenentatge de l’alumnat en situació de pobresa infantil
(2024-05)Rivas (2008) exposa que des d'una perspectiva d'inclusió, s'entén que les principals barreres que afecten l'aprenentatge i la participació de les i dels estudiants no es troben en les seves característiques ... -
Les mestres de les aules hospitalàries: el pilar del benestar emocional
(2024-05)El següent treball es centra en la importància del paper de les mestres de les aules hospitalàries pel que fa l’acompanyament emocional que proporcionen als infants hospitalitzats i a les seves famílies. ... -
Aprenentatge de la música a través d’un tema de ciències socials: la mitologia grega
(2024-05)Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) investiga l'efectivitat de la integració de la mitologia grega com a fil conductor per a l'aprenentatge musical a l'educació primària. Mitjançant una seqüència ... -
La influència de la música en l'aprenentatge de la llengua anglesa
(2024-05)El present Treball de Final de Grau tracta sobre la importància de la música com a matèria educativa i quina és la seva influència en l’aprenentatge d’altres àmbits de coneixement, concretament en ... -
El model d’investigació a l’ensenyament de les ciències a l’educació primària: Dues percepcions diferents
(2024)Aquesta recerca s’ha portat a terme per conèixer més el model d’investigació i analitzar la seva viabilitat al paradigma educatiu actual. Les dades s’han aconseguit mitjançant dos grups de discussió, ... -
La inclusió a través de la Gamificació: una investigació-acció
(2024-05)El present Treball de Final de Grau consisteix en una investigació-acció de caràcter individual amb l’objectiu d’investigar la pregunta: Com afavorir la inclusió a partir de la Gamificació? Primerament, ... -
L'educació visual i plàstica en el desenvolupament socioemocional dels alumnes amb autisme.
(2024-05-10)Aquest treball parteix de la pregunta: “Com l’educació visual i plàstica pot afavorir el desenvolupament socioemocional de tot l’alumnat i més concretament, dels alumnes amb autisme durant el seu ... -
Quin valor dona la comunitat educativa als patis escolars?
(2024-05)El present estudi pretén explorar el valor que dona la comunitat educativa als patis escolars i analitzar la importància d'aquests en el context educatiu. Per a fer-ho s'han comparat dos centres ... -
Cap a la inclusió: Explorant metodologies activo-participatives a les Escoles Primàries
(2024-05-10)Aquest Treball de Fi Grau pretén explorar si les metodologies activo-participatives garanteixen la inclusió de tot l’alumnat. Per tal de poder donar resposta a l’objectiu d’aquest treball s’ha fet ... -
El paper del treball en xarxa en la inclusió educativa i social dels infants residents a un centre residencial d’acció educativa (CRAE)
(2024-05)El treball en xarxa esdevé clau en la inclusió. El present treball estudia la importància del treball en xarxa en relació amb la inclusió de la infància en situació de vulnerabilitat, com és el cas ... -
L'hort com a eix vertebrador de l’aprenentatge
(2024-05-10)L’hort té molts anys d’història, i per això ha tingut una gran evolució durant la seva trajectòria, fins al punt d’integrar-se en les escoles com a hort escolar. El següent treball doncs, es centra ... -
Aula al dia: Com són les aules de música?
(2024-05)Els espais d’aprenentatge musical escolars acullen el desenvolupament expressiu i creatiu de l’alumnat d’educació primària. Acostumen a ser espais polivalents i amb característiques diferents a la resta ... -
Realitat metodològica de la didàctica de la història a les escoles de primària de Mataró
(2024-05)This work focuses on making a description, based on interviews with primary school teachers, who have focused on knowing how the schools have adapted to the new current decree, with emphasis on the ... -
La participació ciutadana a través del treball per projectes en Educació Primària
(2024-05-10)Aquesta recerca té la finalitat de descriure i comprendre el projecte de participació ciutadana del Consistori Infantil per tal d’interrelacionar els beneficis que pot aportar el treball per projectes ... -
L’impacte de la música en la comunicació de tres infants que presenten un trastorn de l’espectre autista
(2024-05)Aquest treball té com a objectiu analitzar l’impacte de la música en la comunicació de l’alumnat TEA veient així si aquesta aporta beneficis en aquest àmbit. Pel que fa a la part teòrica del treball, ... -
CANTANhIhAprou? Estudi sobre la influència del projecte cantània des del punt de vista educatiu i motivacional
(2024-05)Al llarg d’aquest document s’hi troba un treball de recerca on es fa una investigació envers el projecte Cantània i si aquest pot resultar efectiu per articular el currículum de música de tot el curs ... -
Evolució de l’ensenyament inclusiu a Ripoll
(2024-05)Aquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu analitzar la recent evolució de l’educació inclusiva a les escoles de Ripoll. La primera fase ha constat d’una revisió bibliogràfica i legal. Tot seguit, ... -
La maleta pedagògica com a eina d'aprenentatge per a l'educació menstrual: Experiència a una escola
(2023-05-12)RESUM: La recerca que exposo seguidament és una investigació-acció situada dins el paradigma sociocrític. L’objectiu principal de la recerca és conèixer les aportacions de la maleta pedagògica dissenyada ... -
L'Educació Física pot ser una àrea que pugui influir la transmissió d'una imatge corporal positiva en l'alumnat de cicle mitjà?
(2023-05-30)Introducció: En la societat en la qual vivim, són moltes les preocupacions que tenim amb relació a com el nostre cos pot encaixar dins una comunitat i en conseqüència, com ens pots afectar dins l'àmbit ...