Grau en Mestre d'Educació Primària: Envíos recientes
Mostrando ítems 41-60 de 261
-
La pràctica del ioga a l'escola
(2022-05)Ioga i educació són dos conceptes que d’un temps ençà cada vegada es troben més connectats. El ioga té infinitat de beneficis i són molts els àmbits on es demostren els efectes beneficiosos de la seva ... -
Integrar el moviment dins les diferents àrees de l'etapa de primària
(2022-05)En una societat on les tecnologies ens porten a baixos nivells d’activitat física amb un augment del sedentarisme i la inactivitat física, on cada vegada es deixa més de banda l’activitat física i es ... -
Influència de les activitats extraescolars en el rendiment acadèmic dels infants de 5è de primària a Artés
(2022-05-12)L’estudi en qüestió analitza la influència de la pràctica d’activitats extraescolars en el rendiment acadèmic en alumnes de 5è de primària d’Artés. La mostra total de la recerca han estat 61 alumnes ... -
Experiència educativa d’un infant amb Paràlisi Cerebral i síndrome d’Asperger a l’escola ordinària
(2022-05)L’alumnat que conforma un grup-classe d’una l’escola ordinària ha de ser el reflex de la societat en la qual vivim. Els centres educatius han de vetllar perquè entre les noves generacions es promoguin ... -
El Joc de Rol com a metodologia per l’aprenentatge musical a l’aula de primària
(2022-04-12)L’objectiu general d’aquest treball és analitzar els beneficis de l'ús del joc de rol com a eina d'aprenentatge i estudi. D’aquest, se’n deriven els objectius específics següents: Mesurar l’impacte dels ... -
Dealing with intercultural competence in eTwinning projects
(2022-05-08)Aquest document pretén analitzar com eTwinning millora la interculturalitat a les classes d'anglès com a llengua estrangera. A través d'aquesta recerca, s'ha dissenyat un marc teòric per establir les ... -
Anàlisi de la pràctica educativa d un centre escolar que treballa des de la teoria de les intel·ligències múltiples
(2022-05-13)L’escola és un reflex de les actuacions i pràctiques de la societat on vivim. En aquest sentit, des dels centres educatius cal educar i vetllar per fer accessible l’aprenentatge i garantir el benestar ... -
How eTwinning projects enhance children’s motivation on English Language Learning
(2022-01-14)The aims of this dissertation are to explore the effects of eTwinning, an innovative way of cooperative learning. In line with this, the present study explores the ways in which eTwinning projects ... -
La pràctica musical com a eina inclusiva en infants amb TEA
(2021-09-01)En el present Treball de Final de Grau del títol de Grau en Mestra d’Educació Primària, Menció en Música, s’ha volgut evidenciar els beneficis que ofereix la música a l’hora de ser practicada dins d’un ... -
El suport intensiu per a l’escolarització inclusiva en una escola del Vallès Oriental
(2021-05-01)L’escola ha de ser un reflex de la societat constantment canviant en la que vivim. Per aquest motiu, els centres educatius han de promoure la igualtat d’oportunitats entre l’alumnat i reduir les barreres ... -
Teaching phonics with very young EFL learners to improve their English skills
(2021-05-14)This report aims to provide an overview of how English phonetics learning is worked through Phonics methods and how these can influence very Young EFL learners. For this purpose, three teaching programs ... -
Anàlisi del discura entre infants quan realitzen aprenentatge cooperatiu en la resolució de problemes
(2021-04)El propòsit d’aquest Treball de Fi de Grau és el d’apropar-nos la realització d’anàlisi de converses entre iguals, de manera teòrica com de manera pràctica. En el TFG es podrà observar el desenvolupament ... -
La identificació de suports i mesures inclusives per a la millora de la inclusió d'un centre
(2021-05)Aquesta investigació té com a objectiu principal identificar els suports i les mesures inclusives d’un centre educatiu per tal que posteriorment es puguin millorar algunes pràctiques inclusives utilitzades ... -
La influència que té el rol i comportament de l’entorn familiar envers la tipologia d’activitat físicoesportiva que practiquen nens i nenes de 10 a 12 anys
(2021-05-14)Aquest estudi vol analitzar els hàbits físico-esportius dels infants i la influència que té el comportament i rol dels pares i les mares d’una escola de Sallent envers la tipologia d’activitat ... -
Ecologia emocional com a prevenció de l'assetjament escolar: un projecte pels infants de primer de l'Escola Pia d'Olot
(2021-05-14)L’assetjament escolar és un conflicte que avui en dia encara és present a molts centres educatius catalans. Les solucions d’aquest són molt variades, però a grans trets, en podem trobar de dos tipus: ... -
TDAH i procrastinació: influència de l’Arousal i recursos per a la gestió i millora de les funcions executives
(2021-05)En el present treball s’investiga el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat o sense (TDAH) i la procrastinació, des d’un punt de vista inclusiu i constructivista. El primer objectiu és ... -
Anàlisi de la relació entre família i escola que avança cap a la inclusió
(2021-05)Els centres educatius han d’anar de la mà de les famílies dels infants. Una bona relació, i per tant, una bona participació entre ambdós agents educatius afavoreix l’aprenentatge i el desenvolupament ... -
La concepció dels i les metres d'Educació Primària sobre la inclusió d'infants amb discapacitat visual
(2021-05-14)La investigació analitza quina és la concepció dels i les mestres d’Educació Primària en relació amb el grau d’inclusió d’infants amb discapacitat visual a les aules, en escoles d’Educació Infantil i ... -
Anàlisi de l’activitat científica que promouen les caixes d’aprenentatge
(2021-05)Aquesta recerca neix amb la finalitat de descriure i comprendre l’activitat científica que es genera amb l’ús de les caixes d’aprenentatge, una manera d’ensenyar i aprendre ciències a l’educació primària ... -
El suport intensiu per a l'escolarització inclusiva en una escola del Vallès Oriental
(2021-05)L’escola ha de ser un reflex de la societat constantment canviant en la que vivim. Per aquest motiu, els centres educatius han de promoure la igualtat d’oportunitats entre l’alumnat i reduir les barreres ...