Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBassas Mas, Maria
dc.date.accessioned2013-12-03T19:07:22Z
dc.date.available2013-12-03T19:07:22Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2508
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractL’estudi de cas que es presenta l’hem realitzat a Cicle inicial (CI) de l’escola els Castanyers de Viladrau. Hem portat a terme un projecte per tal d’estudiar la lectura compartida tot utilitzant equips cooperatius (Pujolàs, 2008). Els objectius d’aquest treball són: en primer lloc, ensenyar els alumnes a aprendre de manera cooperativa, és a dir, saber treballar conjuntament, tenir respecte mutu, escoltar als companys, proporcionar ajudes a la resta de l’equip i respectar els punts de vista dels altres, i, en segon lloc, millorar la comprensió dels texts; millorar la lectura i l’escriptura, saber realitzar les tasques i rols, saber seleccionar informació, aprendre a realitzar preguntes. Per portar-lo a terme vam realitzar set sessions en les qual la lectura compartida i els equips cooperatius eren les bases de totes elles. El conjunts de les activitats ens ha permès evidenciar una cohesió del grup-classe més elevada que abans de realitzar-les, així com una lleugera millora en els aspectes relacionats amb la comprensió lectora.ca_ES
dc.description.abstractThe research of the case which is introduced it’s been made on the First Cycle of the Castanyers de Viladrau School. We’ve carried through a project in order to study the shared reading, using cooperative teams (Pujolàs, 2008).The aims of this study are: first, to teach the students to learn on a cooperative way or rather knowing how to work together, having mutual respect, listening to the classmates, providing help to the rest of the group and respecting the other points of view. The second aim is improving the texts understanding; getting better the child’s reading and writing, knowing how to carry out the tasks and roles, knowing how to classify information and learning how to make questions. In order to accomplish the study we’ve made seven sessions, in which the shared reading and the cooperative teams were the bases of all of them. The ensemble of the activities allowed us demonstrating: a cohesion of the class, which increased in comparison with the moment before making it and some improvement on the aspects related to the reading comprehension.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent63 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherLectura -- Comprensióca_ES
dc.subject.otherAprenentatgeca_ES
dc.subject.otherCooperació educativaca_ES
dc.titleLa lectura compartida: una eina per l'aprenentatge de la lecto-escriptura en equips cooperatiusca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir