Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBassols Sans, Anna
dc.date.accessioned2013-12-03T19:15:04Z
dc.date.available2013-12-03T19:15:04Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2509
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest treball és comprovar si l’aplicació d’un programa d’educació emocional i social millora el benestar emocional i social dels infants d’Educació Infantil. Per tal d’assolir aquest objectiu, primerament es va triar una mostra de 4 infants per realitzar el test PAI (Precepció de l’Autoconcepte Infantil) i així, mesurar el seu nivell d’autoestima. Després es va aplicar el programa d’educació emocional i social a l’aula, treballant la consciència emocional i l’autoestima. Seguidament es va tornar a realitzar el test PAI per poder observar i mesurar els canvis en el percentil dels mateixos 4 infants. S’han observat unes millores en el nivell d’autoestima dels nens i nenes de l’aula; s’ha adquirit una bona consciència emocional i s’han anat desenvolupant habilitats socioemocionals i, per tant, ha millorat el clima de l’aula. El treball de l’educació emocional i social a les aules és necessari per millorar el benestar emocional i social dels infants i així, ajudar en seu desenvolupament integral.ca_ES
dc.description.abstractThe aim of this study is evaluate if a program of social and emotional education application improves social and emotional wellbeing in children in Early Childhood Education. To reach this aim, first of all, a 4 subject sample was taken in order to realize the “PAI” test, so that their self-esteem level could be measured. Later, an emotional and social educational program was applied in class, by working out children’s emotional awareness and self-esteem. Then, the test was realized again to observe and measure the changes in the same 4 subject percentile. It has been observed that self-esteem levels of class’ children have improved; a good emotional awareness has been acquired; socioemotional skills have been developing throughout the program; so class’ ambient has grown better. The emotional and social education working in schools is needed to improve children’s emotional and social wellness, and so help in their global development.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent84 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació emocionalca_ES
dc.titlePrograma d'intervenció d'educació emocional i social per a l'etapa infantil: l'educació de la consciència emocional i l'autoestimaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix