Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorLara i López, Carme
dc.date.accessioned2013-12-12T08:06:17Z
dc.date.available2013-12-12T08:06:17Z
dc.date.created2013-05
dc.date.issued2013-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2561
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractAquest document ens explica com afecta la crisi socioeconòmica del nostre país als infants que es troben en situació de risc social. En concret, la recerca es va centrar en una escola pública de Torelló on hi ha un predomini d’infants immigrants. La majoria d’aquests infants es troben en una situació precària i, a més, tenen dificultats per entendre la llengua del centre i per comunicar-se amb la mestra tutora de l’aula. Per concloure l’estudi es va elaborar un pla d’acció on es mostra que si es porten a terme estratègies educatives inclusives, com pot ser l’expressió corporal, dins l’aula ordinària els infants amb major risc social poden aprendre més amb la interacció.ca_ES
dc.description.abstractThis paper illustrates how affect socio-economic crisis of our country to children who in situations of social risk. In particular, research was focused in a public school of Torello where there is a predominance of immigrant children. The majority of these children are in a precarious situation and they have difficulty to understand the language of the center and to communicate with the teacher of the class. To conclude the study I develop an action plan where showed where showed that if are carried out inclusive education strategies, such as body expression, inside classroom children most at risk of social exclusion they can learning more with the interaction.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent71 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAtenció a la diversitatca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherMarginació socialca_ES
dc.subject.otherExpressió corporalca_ES
dc.titleEstratègies educatives a través de l'expressió corporal per a la inclusió de l'alumnat amb risc d'exclusió socialca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix